PM Admin


Joined: 15 Mar 2005 Posts: 2263 Location: W-wa
|
Posted: Tue Mar 15, 2005 11:03 pm Post subject: Ustalenia. |
|
|
Regulamin nie jest mojego autorstwa, ale mam zgodę kumpla który go napisał. Być może jest on aż nadto szczegółowy, ale w razie czego przynajmniej wiadomo będzie jak rozstrzygnąć spory (oby ich nie było )
OGÓLNE
- Używaj opcji SZUKAJ. Możliwe, że istnieje już taki temat. Uniknie, się w ten sposób zaśmiecania forum.
- Temat wątku powinien świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku nazwa ta będzie zmieniana przez moderatora.
- Zakaz umieszczania tego samego postu/tematu na kilku Forach. W przeciwnym wypadku takie posty/tematy będą usuwane.
- Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) mogą/będą kasowane.
- Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane. Na forum "non-QW Stuff" możecie prowadzić rozmowy bez określonego tematu, ale UWAGA! Odsyłam do punktu 8.
- Zakaz umieszczania adresów, zdjęć, filmów, treści rasistowskie itp. powszechnie uznanych za obraźliwe (zboczenia, itp.).
- Posty obrażające innych użytkowników Forum będą usuwane
- Nabijanie postów jest wiejskie! Nie namawiamy do niego...
- Wszystkie posty i ich treść są własnością ich autorów. Publikacja materiałów, których nie jest się autorem, bez jego zgody jest zabroniona
- Temat, w którym dany użytkownik dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowego tematu może zostać zamknięty.
- Tematy niezgodne z tematyką danego działu będą przenoszone do odpowiadających tematyce.
- Inne strony można reklamować tylko w sygnaturkach, bądź w sytuacji, gdy tematyka rozmowy narzuca wstawienie linka(ów) lub temacie specjalnie do tego stworzonym (poznacie po nazwie). Reklamowanie stron w osobnych tematach lub postach będzie tępione w formie przenoszenia lub usuwania. W sytuacji jasnej, bezczelnej i celowej reklamy innych stron, serwisów (ustala to administrator) będą wieczyste BANy.
- Posty, które będą upominały danego użytkownika o złamaniu regulaminu będą usuwane. Do tego służy PW do admina/moderatora.
- Użytkownik ma prawo złożyć skargę na moderatora w prywatnej wiadomości przesyłanej do Administratora. W sytuacji gdy moderuje administrator, możecie też zgłosić do niego zażalenie (nie mail - prywatna wiadomość). Gdy otrzymacie odpowiedź zakończoną - KONIEC DYSKUSJI, traktujcie to dosłownie.
- Prośbę o ponowne otwarcie tematu (żeby nie tworzyć podobnego) wysyłamy do odpowiedniego tematu a tam moderatorzy bądź administratorzy decydują o jego ponownym otwarciu.
- Użytkownicy mogą też prosić o zamknięcie danego tematu, gdy uznają, że nie ma potrzeby utrzymywania go. W takiej sytuacji wysyłają posta do w.w. tematu w celu rozpatrzenia go.
- Zmiana nazwy użytkownika przez administratora jest możliwa. Wystarczy wysłać do niego PW z informacją, na jaki nick chcesz zmienić swoją nazwę użytkownika.
- Uwagi o błędach ortograficznych?, wszelkie kłótnie i sprawy, które raczej nie interesują publiki, załatwia się prywatnymi wiadomościami.
KARY
- Osoba, która ma bana nie może pisać na Forum.
- Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, zablokowanie konta, bana na e-mail i IP lub całą grupe IP.
- O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami.
- Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku, gdy zaszło jakieś nieporozumienie.
- Osoba, która dostała bana ma prawo wrócić na forum po miesiącu. Jednak taka osoba będzie nadzorowana. Istnieje możliwość zdjęcia nadzoru, jeśli dana osoba poprawi swoje zachowanie.
- Osoba która już raz wróciła na forum, i mimo to ponownie dostała bana, takiej szansy drugi raz już mieć nie będzie
- Osoba może dostać bana, kiedy działa na niekorzyść radia, nagminnie łamie regulamin i robi to umyślnie.
- Bana można dostać także po otrzymaniu 3 ostrzeżeń.
- Pierwsze ostrzeżenie można dostać przy czterokrotnym złamaniu regulaminu.
- Drugie i ostatnie ostrzeżenie można dostać w wypadku, gdy mimo upomnień nadal jest łamany regulamin.
- Ostrzeżenia mogą zostać cofnięte, gdy moderatorzy i administratorzy zauważą poprawę zachowania.
- Ostrzeżenia można dostać za wulgaryzmy pojawiające się w postach, nabijanie postów, lub wielokrotną rejestrację na forum.
- Jeden użytkownik/numer ip może RAZ głosować w ankietach.
- Bana dostaje osoba w wypadku nie dostosowania się do wymogów LINK
PODPIS - SYGNATURKA - AVATARY
- W podpisie nie można używać powiększonej czcionki.
- Podpis nie może zawierać dużych obrazków, które powodują, „rozjeżdzanie się" forum. Dopuszczalny rozmiar obrazka w podpisie wynosi 300x40 px.
- Avatar nie powinien powodować oczopląsów użytkowników forum, w szczególności nie powinien być animowany, jaskrawozielonoróżowy etc. - w razie wątpliwości decyduje moderator/administrator. Forum powinno być wypełnione przez tekst, a nie natrętne obrazki.
- Treść podpisu nie może obrażać innych osób.
- W przypadku nie przestrzegania powyższych punktów sygnaturka będzie zmieniana lub będzie blokowana dla konkretnych użytkowników.
ADMINISTRACJA FORUM
- Administrator ma prawo zmienić regulamin, jeżeli uzna, że wprowadzone zmiany będą z korzyścią dla forum.
- Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za posty zamieszczane przez innych użytkowników.
- Administrator nadzoruje działanie forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w odpowiednim dziale forum.
- Administrator ma prawo usunąć daną osobę z forum bez podania przyczyny.
- Wszelkie uwagi, co do regulaminu przyjmowane są na PW do administratora
- Administrator zastrzega sobie możliwość robienia porządków na forum, o czym będzie starał się ostrzegać.
- Administrator ma zawsze racje, chyba, że zmieni zdanie.
- Jeśli uważasz, że administrator nie ma racji, patrz punkt 3,4,5,6,7.
- Administratorzy forum nie odpowiadają za stronę www radia. Wszelkie uwagi proszę kierować do ludzi związanych z nią.
LINKI NA FORUM
- Na forum można umieszczać linki pod warunkiem że:
- Nie są to linki prowadzące do stron ze sklepami
- Nie są to linki prowadzące do stron obraźliwych
- Nie są to linki prowadzące do stron komercyjnych
- Nie są to linki prowadzące do stron z pirackimi kopiami oprogramowania/filmów/czegokolwiek pirackiego.
- Za niezastosowanie się do tych pkt. regulaminu jest natychmiastowy ban, bez ostrzeżenia, bez odwołania
- Administrator ma prawo usunąć link bez podania przyczyny
INNE
- W przypadku, gdy Administrator dowiaduje się o przestępstwie którego częścią jest użytkownik ma prawo powiadomić o tym odpowiednie organy ścigania
- Użytkownik ten jest blokowany na forum, nie ma także dostępu do strony www
- Wszelkie sprawy dot. forum, są omawiane na forum nie na prywatnym numerze GG Administratora
- Użytkownik ma prawo zwrócić się do Adminstratora na GG wyłącznie gdy sytuacja dotyczy jego osoby
- W przeciwnych wypadkach użytkownik ma do tego celu użyć funkcji PRYWATNEJ WIADOMOŚCI
- Użytkownicy wyjątkowo aktywni, przykładni mogą dostać specjalne wyróżnienie na forum.
- Administrator ma prawo nagrodzić takiego użytkownika w inny nie wymieniony tutaj sposób
- Wszelkie propozycje dot. rozwoju forum składamy w odpowiednim temacie.
|
|