Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna QuakeWorld.pl - Forum
Forum dyskusyjne polskiej sceny QuakeWorld
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cpm1qw - znikanie tekstur

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Mapy, Tekstury, Modele
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lbn
Bóg telefragu
Bóg telefragu


Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 1088
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Mar 22, 2005 10:33 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

samon cpm1qw jest twojej produkcji?
_________________
=^-^=
Fergie
Rihanna
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
SamoN
Rakietmistrz
Rakietmistrz


Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 613
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto Mar 22, 2005 4:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak, ja żem to uczynił Uśmiech...
_________________
Magnum 44
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lbn
Bóg telefragu
Bóg telefragu


Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 1088
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Mar 22, 2005 5:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to powiem ci ze w sofcie sa problemy z ta mapa. cos jest zjebane w ya nad tele textury znikaja nagle Smuteczek ale ogolnie zajebiscie ja zrobiles tylko ze bez fallbunny on sie chujowo gra Uśmiech...
_________________
=^-^=
Fergie
Rihanna
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
SamoN
Rakietmistrz
Rakietmistrz


Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 613
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto Mar 22, 2005 8:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No wiem że znikają, ale nie moge nic zrobić, przynajmnie ja nie potrafie nic wymyśleć. Jak wpiszesz te 2 komendy bedzie ok.
r_maxedges "9999"
r_maxsurfs "9999"
Wydaje mi się, że w tych miejscach jest dużo widocznych ścian naraz i quake nie wyrabia czy jakoś tak, te komendy rozwiązują w pewnym sensie problem.
A jeśli chodzi o fallbunny to fakt, mapa jest troche duża, nieprzeskalowana do qw, zrobiłem prawie takie same rozmiary jak są w q3, a to jednak inna bajka. Cóż trzebaby mape robić od nowa, ale mi się nie chce Uśmiech.... W q3 inaczej czuje się odległości i dlatego tak to wyszło :/.
Z q3dm6qw jest ten sam problem :/.
_________________
Magnum 44
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lbn
Bóg telefragu
Bóg telefragu


Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 1088
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Mar 22, 2005 8:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ide obadac te komendy Uśmiech...
_________________
=^-^=
Fergie
Rihanna
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lbn
Bóg telefragu
Bóg telefragu


Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 1088
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Mar 22, 2005 8:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no juz ok jest Uśmiech...
_________________
=^-^=
Fergie
Rihanna
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Mapy, Tekstury, Modele Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group