Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna QuakeWorld.pl - Forum
Forum dyskusyjne polskiej sceny QuakeWorld
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

modele

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Mapy, Tekstury, Modele
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Crozin
Mięsko na frag
Mięsko na frag


Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 16

PostWysłany: Sro Sie 30, 2006 9:05 pm    Temat postu: modele Odpowiedz z cytatem

mam FuhQuake 0.31 i sciagnalem sobie pack modeli broni
w sciagnietym rar'ze jest troche plikow *.tga Uśmiech...
kopiuje wszystkie do: qw/textures/models/ ale po odpaleniu quaka mam nadal stare :/

przykladowa textura (g_nail.tga): http://img174.imageshack.us/img174/9017/gnailct6.jpg

dlaczego nie laduja sie odpowienie textury?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
piaskun
Mięsko na frag
Mięsko na frag


Dołączył: 22 Mar 2005
Posty: 26
Skąd: pyrypyry

PostWysłany: Czw Sie 31, 2006 7:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale u siebie te pliki mam z rozszerzeniem *.png. Może fuh nie widzi *.tga?
_________________
[you], szukasz ekipy do remontu?
[you], szukasz zlecenia?
WielkopolskiMajster.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Crozin
Mięsko na frag
Mięsko na frag


Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 16

PostWysłany: Czw Sie 31, 2006 9:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fuh rozpoznaje *.tga bo wszystkie tekstury mam w tym rozszezeniu. Sprobowalem nawet na ezQ wlaczyc textury ale nie dziala. co wiecej w katalogu /textures/models/ sa 3 pliki: armor_0.tga armor_1.tga armor_2.tga ktore dzialaja

moze trzeba jeszcze w konsoli jakies polecenie dopisac? albo czy modele broni powinny tak wygladac: v_light.tga g_rock.tga
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
spider
Co ja tu robię?
Co ja tu robię?


Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 8
Skąd: Torech Ungol

PostWysłany: Sob Wrz 02, 2006 9:43 am    Temat postu: Re: modele Odpowiedz z cytatem

Crozin napisał:
kopiuje wszystkie do: qw/textures/models/


a nie czasem fuhquake/textures/models/ ?
dawno nie dylalem na fuhu wiec nie pamietam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Crozin
Mięsko na frag
Mięsko na frag


Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 16

PostWysłany: Sob Wrz 02, 2006 12:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nic nie pomoglo :/
jednak textury aromorow sie wczytuja

EDIT:
w ezQ to samo :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
spider
Co ja tu robię?
Co ja tu robię?


Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 8
Skąd: Torech Ungol

PostWysłany: Pon Wrz 04, 2006 10:34 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

format c
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
aferzysta
Mięsko na frag
Mięsko na frag


Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 41

PostWysłany: Pon Wrz 04, 2006 3:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

trzeba je popchnąć do ../textures/ Suszę zęby
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Mapy, Tekstury, Modele Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group