Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna QuakeWorld.pl - Forum
Forum dyskusyjne polskiej sceny QuakeWorld
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

fuhquake problem
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Dla amatorów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rainbOw mOnkey
Mięsko na frag
Mięsko na frag


Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 13

PostWysłany: Sro Lut 08, 2006 4:47 pm    Temat postu: fuhquake problem Odpowiedz z cytatem

na wstepie zaznaczam, ze nigdy nie mialem do czynienia z QW, a chec sprobowania wyjesnie w taki sposob, ze przez kilka ladnych lad pocinalem w q3 defrag (mod sluzacy do trickowania Mruga 2). doszly mnie sluchy z QW tez ma strejfy i wogole ciekawa fizyke Mruga 2, a ze kompa nie mam zbyt kozackiego teraz wiec moge sobie pozwolic tylko na q1

sciagnelem q1 (ok 100mb). dzialajacy. zainstalowalem FuhQuake_Installer_v0.31_win32.exe, pliki przekopiowalem do katalogu q1, wypakowalem fuhquake-security-v0.31.zip oraz fuhquake-win32-v0.31.zip do tegoz samego katalogu. odpalam fuhquake.exe.

wszystko dziala bajera, tylko problem pojawia sie taki ze jak wylaczam quake'a to zatrzymuje sie na "czarnym" ekranie i nic oprocz reseta nie pomaga. po przeresetowaniu i checi gry odpalam fq.exe i pojawia mi sie czarny ekran i tyle...

probowalem kilka razy instalowac i za kazdym razem to samo, po instalce pierwsze uruchomienie dziala, ale wyjsc sie nie da i pozniej uruchomic raz jeszcze tez nie...

w czym problem? ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
neon
Elektryczny widelec
Elektryczny widelec


Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 840
Skąd: Nowa Dęba/Sosnowiec

PostWysłany: Sro Lut 08, 2006 5:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiekszosc problemow z qw to byly lipne stery do grafy <- check this out
_________________
siemka!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
goq
Bóg telefragu
Bóg telefragu


Dołączył: 15 Mar 2005
Posty: 1797

PostWysłany: Sro Lut 08, 2006 9:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakbyś mógł podać specyfikacje swojego komputera moglibyśmy Ci jakoś bardziej pomóc, z tego co kojarze to ma to coś do czynienia z odświeżaniem
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
budziorre!
Bóg telefragu
Bóg telefragu


Dołączył: 15 Mar 2005
Posty: 1134

PostWysłany: Czw Lut 09, 2006 1:54 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dajcie mu jakis cmdline ? WoooW
_________________
Trwam przy kompie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Dinożarł
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 88
Skąd: Candyland

PostWysłany: Czw Lut 16, 2006 10:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

.
_________________
Podpis:
To jest blok tekstu, który może być dodawany do Twoich postów. Ma limit 255 znaków


Ostatnio zmieniony przez Dinożarł dnia Sob Mar 17, 2007 6:30 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PM
Admin
Admin


Dołączył: 15 Mar 2005
Posty: 2263
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw Lut 16, 2006 10:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z.A.I.N.S.T.A.L.U.J S.O.B.I.E. E.Q.U.A.K.E.A Wykrzyknik Wykrzyknik Mruga 2
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Dinożarł
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 88
Skąd: Candyland

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 12:52 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

.
_________________
Podpis:
To jest blok tekstu, który może być dodawany do Twoich postów. Ma limit 255 znaków


Ostatnio zmieniony przez Dinożarł dnia Sob Mar 17, 2007 6:30 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
zappa
Ja i mój granat
Ja i mój granat


Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 477
Skąd: BĘDZIN FRONT

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 7:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a wez sobie cfg kogos i przerob na poczatek i masz problem z głowy
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
goq
Bóg telefragu
Bóg telefragu


Dołączył: 15 Mar 2005
Posty: 1797

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 8:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ile masz ramu ?
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PM
Admin
Admin


Dołączył: 15 Mar 2005
Posty: 2263
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 9:14 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. zainstaluj eQuake'a w OSOBNYM folderze - od zera
2. czarny ekran - jeśli grasz na LCD to pewnie odświerzanie masz za duze ustawione.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Dinożarł
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 88
Skąd: Candyland

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 7:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

.
_________________
Podpis:
To jest blok tekstu, który może być dodawany do Twoich postów. Ma limit 255 znaków


Ostatnio zmieniony przez Dinożarł dnia Sob Mar 17, 2007 6:29 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
goq
Bóg telefragu
Bóg telefragu


Dołączył: 15 Mar 2005
Posty: 1797

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 9:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

-zone dowolna_potęga_liczby_2_ale_nie_za_duzo w commandline
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rainbOw mOnkey
Mięsko na frag
Mięsko na frag


Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 13

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 11:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jestem spowrotem, oto specyfikacja...

400 megahertz Intel Celeron

160 Megabytes Installed Memory
Slot '0' has 16 MB
Slot '1' has 16 MB
Slot '2' has 32 MB
Slot '3' has 32 MB
Slot '4' has 64 MB

S3 Inc. Trio3D/2X (Engineering Release) [Display adapter]

c: (FAT32 on drive 0) 7,33 GB - 1,94 GB free
d: (FAT32 on drive 0) 1,09 GB - 63 MB free

Windows 98

edit: dodam, ze sam quake.exe normalnie mi chodzi, pocinalem na singlu ostatnio Mruga 2

edit2: na pewno problem nie tkwi w odswierzaniu, tak jak ktos pisal wczesniej... przed chwila znowu na nowo zainstalowalem fufquake'a. pierwsze odpalenie wszystko chodzi elegancko, poskakalem chwile Mruga 2 daje quit i zawiesza sie na czarnym ekranie, wiec reset, odpalam raz jeszcze (fuhquake.exe) i czarny ekran... blad musi byc podczas pierwszego uruchomienia, tylko gdzie? ja tam nic nie grzebie, odpalam na singlu pierwsza mape, zmieniam grafe na 640x480, nic pozatym...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qwuser
Gość





PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 12:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

utworz nowy dokument TXT i napisz w nim
cd\
cd quake
fuhquake-gl.exe -width 640 -height 480 -conwidth 320 -conheight 240 -bpp 32 +set vid_displayfrequency 60
i zapisz to jako fuhquakestart.bat <rozszerzenie jest wazne > .bat

jak za pierwszym razem ci sie uruchomilo to mozesz sprobowac usunac wszystkie pliki cfg ( *.cfg)
mozesz tez wladowac do katologu nowe biblioteki (libpng ,zlib) ew uzyc pararametru w lini startu -nolibpng -nolibjpg
oraz usunac opengl.dll z katalogu jak tam jest

a to s3trio to wogle pociagnie GL ? moze raczej software lepiej jak by co to masz okrojony cmdline
fuhquake.exe -width 320 -height 240 -bpp 16 +set vid_displayfrequency 60 -heapsize 16000 -nolibpng -nolibjpg
cmdline mozna dodac takze do skrotu > Utworz skrot > Right mouse click > wlasciwosci >sktot >element docelowy > i w tej linijce piszesz cmdlina
Powrót do góry
rainbOw mOnkey
Mięsko na frag
Mięsko na frag


Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 13

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 6:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

naturalnie ze software, o GL nie ma mowy Mruga 2

zrobilem tego bat'a dla fuhquake.exe (soft), odpalam i ku mojemu zaskoczeniu dziala, juz sie cieszylem, ale niestety, znowu pojawil sie problem z zamknieciem (czarny ekran, nic oprocz reset nie dziala). odpalilem jeszcze raz z bat'a, chodzi, wiec mysle zrobie taki patent: skoro nie chce sie zamknac legalnie to go zmniejsze i "krzyzykiem" zamkne Mruga 2 tak tez zrobilem, ale tym razem .bat przestal dzialac (czarny ekran).. no i jestesmy w punkcie wyjscia, a nawet jeszcze gozej :/

sprobuje od nowa wszystko zainstalowac raz jeszcze i pierwsze odpalenie z bat'a, ale nie sadze zeby to pomoglo..

edit: dalej to samo, odpala sie, ale zamknac ni chÓja :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qwuser
Gość





PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 9:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja bym drivery zmienil do tego trio > http://www.s3graphics.com/en/resources/drivers/legacy/software_archive.jsp
Powrót do góry
rainbOw mOnkey
Mięsko na frag
Mięsko na frag


Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 13

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 10:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zainstalowalem od nowa wszehno i teraz smiga bez problemu Uśmiech... zyje wlasnym zyciem ten qw Mruga 2 szkoda tylko, ze mam 20-30fps @ 640x480 :| na server wlazlem pierwszy lepszy to nie wiadomo co sie dzieje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Leszcz
Rakietmistrz
Rakietmistrz


Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 697
Skąd: Sthlm

PostWysłany: Czw Mar 30, 2006 12:03 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak chcesz miec wiecej fps, to ustaw:
d_mipcap 3
d_mipscale 3

btw wyglad troche sie zmieni :J

____
dhc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rainbOw mOnkey
Mięsko na frag
Mięsko na frag


Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 13

PostWysłany: Wto Kwi 04, 2006 9:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cos jak r_picmip w q3 ;P

i tak nie pomaga... przy 320x240 dopiero mam stale 70fps...

a oto moj cfg, moze cos jeszcze da sie w nim podkrecic w strone fps ?

Kod:
// jea jea jea jea jea jea jea jea jea jea jea jea jea
// 400 Megahertz Intel Celeron
// 160 Megabytes Installed Memory
// S3 Inc. Trio3D/2X (Engineering Release) (4MB)
// 8,43 Gigabytes Usable Hard Drive Capacity
// jea jea jea jea jea jea jea jea jea jea jea jea jea


//

name "ODPERWIACZ"
skin "base"
bottomcolor "7" //sets your pants color, colors range from 0 to 13
topcolor "0"    //sets your shirtcolor, note that not all skins support colors
team "hueh"      //sets your team, maximum of 4 letters, case sensitive!


// General

+mlook                   //turns on mouse look, can not be turned on by the menu!
+speed                   //turns on always run
crosshair 1              //turns on the crosshair, other allowed values are 0(off) and 1
crosshaircolor 208       //sets color of crosshair, values: 0-255, worky only with crosshair 2
scr_conspeed 9999        //speed at which the console scrolls down
joystick "0"             //turns off joystick
noaim "1"                //turns off server side aim
msg "1"                  //control how many messages are received, 1 means all, values: 1-5
m_pitch "0.022"          //controls how fast your mouse moves up and down
sensitivity "10"   //controls how fast your mouse responds
lookstrafe "0"           //toggles off centering of view when strafing
lookspring "0"           //toggles off centering of view when moving
cl_hudswap "1"           //puts the new status bar to either left (1) or right (0)
cl_sbar "0"              //toggles old status bar (0) or new status bar (1)
con_notifytime 4         //determines how long messages are displayed on the screen
m_filter 1               //smoothes out mouse movement
m_side 0                 //disables side moving with mouse
m_forward 0              //disables moving forward with mouse
noskins 0                //toggles wether skins are displayed and/or downloaded, values 0-2
rate 5000                //how much bandwidth qw uses, values: 2500-10000   
pushlatency -999         //determines how much lag in milliseconds is predicted
showturtle 1             //displays a turtle when fps drop lower than 15
showram 1                //displays a chip when qw runs out of memory
bind ESCAPE "togglemenu" //binds the escape key to bring up the menu
bind ~ "toggleconsole"   //binds the tilde key to bring up the console


// QW specific commands

v_kickroll 0
v_kickpitch 0
v_kicktime 0
v_idlescale 0
v_ipitch_level 0
v_iroll_level 0
v_iyaw_level 0
v_ipitch_cycle 0
v_iroll_cycle 0
v_iyaw_cycle 0
cl_rollangle 0        //how much you and other players lean to the side while strafing
cl_rollspeed 0      //how fast you and other playes lean to the side while strafing
cl_bob 0       
cl_bobup 0.0
cl_forwardspeed 3096
cl_sidespeed 3096
cl_upspeed 3096
cl_backspeed 3096
cl_pitchspeed 150


// Sound

volume "0.250000"  //sets the volume for sound playback
ambient_level 0    //sets volume of ambient sounds (teleporters humming etc.)


// Video

viewsize "100.000000"                    //sets how much of the view is displayed on the screen
_windowed_mouse "1.000000"               //Toggles windowed mouse support
_vid_wait_override "1"                   //turns off the wait for vertical sync for video modes
vid_nopageflip "1"                       //turns off the use of page flipping

gamma "0.500000"                         //controls brightness, works only in software mode!
d_mipcap 3                               //detail level, only in software
d_mipscale 3                             //object detail level, only in software
d_subdiv16 1                             //toggle extreme perspective correction
r_waterwarp 0                            //turns off warping of water in software
r_contentblend                           //turns off palette change while underwater

gl_subdivide_size 2028                   //Sets the division value for the sky brushes 
gl_flashblend 0                          //toggles the type of lighting for objects
r_dynamic 0                              //toggles dynamic lighting of objects
gl_polyblend 0                           //turns off palette changes when bearing powerups
gl_playermip 1                           //outs the detail of player skins to medium level, 0-2
gl_ztrick 1                              //toggles the clearing of the Z-buffer
gl_picmip 0                              //determines the dimensions of displayed textures 0-2
gl_triplebuffer 1                        //more fps!
gl_keeptjunctions 0                      //turns off colinear vertexes upon level loadup
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST  //set texture detail mode, refer to video section                   
gl_waterwarp 0                           //turns off waterwarp in gl

r_drawviewmodel 1
show_fps 1
show_speed 1
fov 100


// Binds

bind e "+forward"
bind s "+moveleft"
bind f "+moveright"
bind d "+back"

bind MOUSE1 "+rl"
bind MOUSE2 "+hop"
bind space "+best"
bind r grenado

bind h "kill"
bind z "rj"
bind TAB +showinfo
bind F11 "scr"
bind p "god;impulse 9"


// Aliases

alias rj "+jump;+attack;wait;-attack;-jump"

alias scr "echo;echo;echo;echo;wait;screenshot;echo Pstryk!"

alias +rl "impulse 6;wait;impulse 7;+attack"
alias -rl "-attack;wait;impulse 2"

alias +best "impulse 2;wait;impulse 4;wait;impulse 3;wait;impulse 5;wait;impulse 8;+attack"
alias -best "-attack;wait;impulse2"

alias +hop "+jump;+moveup"
alias -hop "-jump;-moveup"

alias +showinfo "+showscores;r_netgraph 1;bind TAB -showinfo"
alias -showinfo "-showscores;r_netgraph 0;bind TAB +showinfo"

//alias rjump "cl_pitchspeed 32767 ; impulse 7 ; +lookdown ; +jump ; +attack ; wait ; -attack ; -jump ; -lookdown ; force_centerview ; cl_pitchspeed 150; impulse 2"

//alias fwrj  "impulse 7; cl_maxfps 30; wait; cl_yawspeed 7143; -forward; +back; +left; +jump; +attack; wait; -attack; -jump; -left; -back; +right; wait; -right; cl_maxfps 0"
alias grenado "impulse 6;+attack;wait;-attack;wait;impulse 2"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tom
Admin
Admin


Dołączył: 15 Mar 2005
Posty: 1637
Skąd: Wielichowo

PostWysłany: Sro Kwi 05, 2006 9:05 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wez graj na gl Cool
Jak dobrze ustawisz to bedzie bardzo podobne do softu.
_________________
TAK TO JA, EGO I MUSTWINNER Uśmiech...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Dla amatorów Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group