Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna QuakeWorld.pl - Forum
Forum dyskusyjne polskiej sceny QuakeWorld
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Charset dla szybkiegoLopeza

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Mapy, Tekstury, Modele
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
_KaszpiR_
Biorę przyQUAD
Biorę przyQUAD


Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 970

PostWysłany: Pon Sty 02, 2012 12:13 am    Temat postu: Charset dla szybkiegoLopeza Odpowiedz z cytatem

http://kaszpir.hlds.pl/index.php?path=quake%2Fcharsets%2Fpovo5mod/

mogles poczekac na ircu 5 min Mruga 2


http://www.youtube.com/watch?v=86ls149gmYU
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
_KaszpiR_
Biorę przyQUAD
Biorę przyQUAD


Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 970

PostWysłany: Pon Sty 02, 2012 1:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dorzucilem jeszcze wersje z odwroconymi kolorami - czyli nie wcisniete to niebieskie, wcisniete to zielone.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
szybkiLOPEZ
Skaleczony siekierą
Skaleczony siekierą


Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 128
Skąd: to qw się wzieło?

PostWysłany: Pon Sty 02, 2012 5:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zanim bym jeszcze przetestowal minela by godzina a o 5 pobudka...

dzieki za pomoc !
_________________
DM4 Addicted
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
_KaszpiR_
Biorę przyQUAD
Biorę przyQUAD


Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 970

PostWysłany: Wto Sty 03, 2012 10:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Font jest 256x256 bo taki jest oryginalnie
Mozna zwiekszyc go do 512 albo 1024 ale trzeba sie liczyc z rescalingiem - strzalki beda ostrzejsze, tylko trzeba je robic od nowa

Co do tego jak ezquake czyta plik to jest to dosc proste, przy 256x256 jeden znak ma 16x16 pikseli, maja one zdefiniowane w jakiej sa kolejnosci i tyle.
Przy wyzszych rozdzielczosciach jest to 32x32 i 64x64 pikseli.

Niestety ezquake bierze zwykle znaki do hud_keys aby pokazywac jakie wciska sie klawisze, wiec niestety odpada opcja 'normalny font + ikonki do wsciskanych klawiszy'.

Moglbys zrobic takie cos ze pierwszy raz renderujesz film z normalnycm fontem, drugi robisz z podmienionym, wtedy z podmenionego dalbys crop klatki tylko do prostokata gdzie sa wciskane strzaleczki, a nastepnie zlozyc oba filmy. ALe to juz jest zabawa w montowanie dwoch filmow w avisynth i zajelo by sporo czasu.

chyba ze by miec opcje wyrenderowania wylacznie strzalek w quake, np specjalnym hudem.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Mapy, Tekstury, Modele Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group