Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna QuakeWorld.pl - Forum
Forum dyskusyjne polskiej sceny QuakeWorld
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kilka podstaw dla newbie.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Dla amatorów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
plast
Mistrz Polski


Dołączył: 15 Mar 2005
Posty: 2613

PostWysłany: Sro Maj 26, 2010 3:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

qw ma nieco inna learning curve niz wiekszosc gier, a doswiadczenia z innych gier w qw czasami bardziej przeszkadzaja niz pomagaja, ze wzgledu na nawyki, przyzwyczajenia i uproszczenia w tych innych grach

nawet jesli ktos ci napisze jak grac czy jak sie poruszac (o ile mozna to opisac sensownie) to nie bedziesz w stanie tego uzywac dopoki nie rozegrasz setek (tysiecy) gier i sam tego nie "poczujesz", bo w qw polowa zachowan i movementu jest intuicyjna, a robiac cos za duzo przy tym myslac wprowadzasz w swoja gre takie opoznienia, ze przy dynamizmie qw teoria bierze w leb

do treningu movementu itp. wlacz sobie mapy typu tricks i sprobuj je przejsc, w momencie gdy ci sie to uda bedziesz mogl uznac, ze opanowales movement w sytuacji bezstresowej Mruga 2
_________________
Death Dealers Clan
http://dealers.quakeworld.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Kapitan Kloze
Elektryczny widelec
Elektryczny widelec


Dołączył: 18 Mar 2005
Posty: 768
Skąd: Claustrophobopolis

PostWysłany: Sro Maj 26, 2010 6:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Obejrzałem sobie to demo.
Jak na rookie to nie najgorzej sobie radzisz - Wen to co najmniej niezły duelowiec w PL. Może minimalnie za duży sens masz ale to już indywidualnie każdy sobie ustala w zalezności od mychy, podkładki itp.

Jak chcesz się lepiej poruszać to tu masz filmik - http://videos.quakeworld.nu/video/guide-bunnyjumping/

Trening czyni mistrza a w Qw wieloletni trening z lepszymi od siebie niezwykle popłaca.
_________________
Demolition Crew
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Sro Maj 26, 2010 6:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie w QW mnie boli to ze niektóre mapy są bardzo ciasne w niektórych miejscach. I jak się zahaczy o coś "z dyńki" albo gdzieś bokiem to od razu się prędkość traci.
I jeszcze odrzut broni... kurde w QW bronie są tak cholernie mocne ze po pierwsze strasznie spowalniają jak się np. wbiegnie przed granat albo dostanie się rakieta przed siebie, a po drugie bardzo odpychają, np. od ściany, mimo że rakieta uderzyła za mną, a ja biegłem jakiś kawałek od ściany to i tak mnie odepchało, oczywiście zgubiłem swój tor lotu, zahaczyłem i frag w plecy :G
Co do siły broni jeszcze, to zauważyłem że jak na takie "armaty" to rocket jumpy wychodzą przeciętne. W warsow są dużo wyższe, ale dmg z RLki w warsow to tylko 85hp, splash damage dużo mniejszy.
Ogólnie gra się fajnie, ALE!... strasznie łatwo da się zrobić air rocket, bardzo łatwo trafia się w modele, bronie są bardzo mocne, mają cholernie duży odrzut... osobiście ze względu na łatwość trafiania zmniejszył bym splash damage, nie dużo, troszeczkę, i nieco zmniejszył obrażenia zadawane przez niektóre bronie. Na ztn nawet nie trzeba dobrze w spawna celować żeby zrobić spawnrage z RL. Nawet taki nerd i nie ogar jak ja bez problemu robi potrójny, czasem poczwórny spawnrage. Jedną dobrze trafioną rakietą można zbić kolesiowi który ma 200/200 sporo HP i go zshaftować do końca. Z jednej strony dobrze bo pojedynki gdzie traci się z 5/6 fragów przed minutą do końca da się spokojnie wygrać. Ale z drugiej strony nie ma tutaj takiej typowej walki o każdy skrawek mapy, każdy item... tylko jest rush, spam i wyciskanie z siebie siódmych potów żeby wcisnąć przeciwnikowi jeszcze jedną fartowną i być może zwycięską rakietę.
Ale to tylko takie moje przemyślenia i uwagi, jakie wyciągam na początku gry. Pogram trochę i zobaczę czy za jakiś czas zmienię zdanie.
:E
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Thunder
Rakietmistrz
Rakietmistrz


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 584
Skąd: Opole

PostWysłany: Sro Maj 26, 2010 7:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
po pierwsze strasznie spowalniają jak się np. wbiegnie przed granat albo dostanie się rakieta przed siebie, a po drugie bardzo odpychają, np. od ściany, mimo że rakieta uderzyła za mną, a ja biegłem jakiś kawałek od ściany to i tak mnie odepchało, oczywiście zgubiłem swój tor lotu, zahaczyłem i frag w plecy :G


To z czasem jest tez do ogarniecia, granat czy rakiete przeciwnika mozna wykorzystac do rotacji w powietrzu czy nawet do ucieczki (przykladowo spawn masz w quad-low na bigu na dm2, biegniesz do low-rl, ktos z tylu nie trafia prosto w ciebie tylko obok rakieta, wtedy mozesz wykorzystac to do "smigniecia" przez platformy i dojscia do rl) Suszę zęby

Takich przykladow oczywiscie mozna wypisywac setkami.
_________________
When you get sad, just stop being sad, and be awesome instead.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
plast
Mistrz Polski


Dołączył: 15 Mar 2005
Posty: 2613

PostWysłany: Czw Maj 27, 2010 12:49 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

za waskie korytarze, za duzy splash damage, za silne bronie... moze po prostu wlacz sobie q2 albo q3 Mruga 2

novat1c napisał:
nie ma tutaj takiej typowej walki o każdy skrawek mapy, każdy item... tylko jest rush, spam i wyciskanie z siebie siódmych potów żeby wcisnąć przeciwnikowi jeszcze jedną fartowną i być może zwycięską rakietę


(c) Suszę zęby
_________________
Death Dealers Clan
http://dealers.quakeworld.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Thunder
Rakietmistrz
Rakietmistrz


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 584
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw Maj 27, 2010 1:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Obejrzalem to demko, ze skakaniem calkiem niezle sobie radzisz w sumie, dziwne masz tylko te ruchy mysza jakos tak nieplynnie dla mnie, za duzy sens to na pewno ale nie wiem czy to tylko problem sensa :E mowiles o splash damage ze jest za duzy itd, a sam tego nie wykorzystujesz - jak przeciwnik wychodzi w tele w mega na dole na ztn, to ty strzelasz na gore "prosto" zamiast wlasnie po scianach - efekt calkiem fajniejszy bedzie, WEDLUG MNIE powinienes sie jako poczatkujacy skupic wlasnie na strzelaniu po scianach i podlodze w wymianach, chyba ze masz 100% pewnosc ze trafisz prosto w twarz, np przy spawnach Suszę zęby
_________________
When you get sad, just stop being sad, and be awesome instead.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Czw Maj 27, 2010 2:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

HAHA Suszę zęby Każdy w jaką grę bym nie grał mówi mi że mam za duży sens. To prawda, bo mam mniej więcej 6-7 cm na 360 więc to dosyć dużo, w porównaniu np. z CSowcami którzy mają zazwyczaj 30+cm na 360. Otóż taki a nie inny sens jest wymuszony małą przestrzenią na biurku. Gram już jakiś czas na takim sensie i sporo osób mówi mi że bardzo szarpię myszką itd.
W sumie racja. Popracuje nad tym, i postaram się dobrać lepsze ustawienia.
A z tym strzelaniem prosto zamiast w ściany to też nawyk z innych FPSów. Po prostu rakiety są tak szybkie że możliwość nietrafienia w takiej sytuacji jest bardzo mała, na dodatek teleport spowalnia nieco gracza + w tym przejściu ściany zwężają się w górę przez co gracz który właśnie wskoczył do TP ma małe pole manewru.
Anyway dzięki za rady, i czas poświęcony na moje "low'owe" demko. Za jakiś czas będzie progres ! :F
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
-leon-
Rakietmistrz
Rakietmistrz


Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 518
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Maj 28, 2010 6:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ruchaj dalej ludka :E
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora MSNM
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Sob Maj 29, 2010 10:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy da się zrobić przezroczyste teleporty tak jak tutaj:

http://gfx.quakeworld.nu/details/243/cozier-dm6/

Czy to jest możliwe i dozwolone ? Bo sam mam teleporty ciemno-szare, ale te są dużo lepsze.

Po drugie, ustawiłem sobie granaty CPMA, ale oprócz granatów zmieniły mi się rakiety. Rozumiem że gdy mam komendę cl_r2g na "1" to nic nie poradzę, muszę dać na "0" ? Bo chcę mieć granaty CPMA a rakiety które wyglądają jak lecący granat QW.
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
goq
Bóg telefragu
Bóg telefragu


Dołączył: 15 Mar 2005
Posty: 1797

PostWysłany: Nie Maj 30, 2010 6:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To jest watervis (poniewaz teleporty per se to sa zbiorniki wody), wiec nie jest mozliwe wlaczenie tej funkcji chyba, ze server pozwala na owy cheat. W rzeczywistosci zaden serwer nie pozwala na wlaczenie tej funkcji - mozesz miec ja jako ciekawostke do ogladania demek czy tez ogladania meczy jako spectator Uśmiech...

Co do problemu z granatami/rakietami to niestety chyba cl_r2g 0 musi zostac uzyty. Swoja droga, co za dziwna nazwa na cvar, ezQuake powinien ja zmienic by bardziej pasowala do 'tonu' i 'logiki' cvarow jako graphics enhancement Mruga 2
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Sob Wrz 11, 2010 4:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam po dłuższej przerwie. Chciałbym odkopać ten temat ponieważ zdarza mi się czasem zagrać z kilkoma znajomymi duela, i mimo że za często nie gram w QW, to nadal w wolnej chwili lubię sobie zagrać.

Otóż mam pytanie co do ustawień. Na jednym filmiku z Q2, widać, a raczej słychać, że postać która dostaje obrażenia, zamiast jęknięcia czy stęknięcia (Suszę zęby) ma ustawiony dźwięk który informuje o tym ile pozostało jesj w przybliżeniu HP. Link:

http://www.youtube.com/watch?v=NGQIgoBvjNo&feature=related

Bardzo dobrze słychać jak mniej więcej w 54-56 sekundzie Model przeciwnika zamiast stęknięcia wydaje z siebie "seventy-five", czyli informację ile ma w przybliżeniu punktów HP.
W Q2 własne textury czy dźwięki poprawiające komfort gry są czymś normalnym. Oczywiście nie każdy tego używa bo trochę trzeba nad tym popracować, ale moje pytanie brzmi, czy można w QW zamienić dźwięki wydawane w czasie otrzymywania obrażeń na własne ? Czy to jest dozwolone, i czy dużo się trzeba w takie coś bawić ? A jak można, to czy można zamienić też inne dźwięki np. odgłos skakania, czy podnoszenia itemów ?
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Miazgator
Skaleczony siekierą
Skaleczony siekierą


Dołączył: 27 Lut 2006
Posty: 101
Skąd: The Bad Place

PostWysłany: Sob Wrz 11, 2010 4:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

powiem krotko: czity Uśmiech...
_________________
R251 || Why so serious??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Sob Wrz 11, 2010 5:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cheat twoim zdaniem, czy cheat wg. całej sceny ?
Umyślnie napisałem że w q2 zmieniane są textury i dźwięki żeby poprawić komfort gry, a nie żeby wyrobić sobie nieuczciwą przewagę nad przeciwnikiem.
Po pierwsze to nie daje żadnej przewagi. Ja w przeciwieństwie do ciebie uargumentuję moje zdanie. Otóż te dźwięki nie dają grającemu żadnej przewagi, bo ani nie dodają mu +10% do acc, ani nie słyszy na większą odległość. Po prostu w q2 dźwięk 75hp jest jedynie informacją, że jak teraz wyciągnę raila, i trafie, to koleś zginie za pierwszym strzałem. Podkreślam, to jest tylko informacją którą zamiast w postaci nieartykułowanego jęknięcia dostajesz w sposób zrozumiały. W qw nie ma raila, ale również są sytuacje w których jedna rakieta kończy sprawę.
Po drugie to nie jest cheat, bo każdy ma taki dźwięk, i zapewne niektórzy z tego korzystają, a zamienienie go na inny, można porównać do zamiany koloru modelu z brązowego na zielony. Model jest lepiej widoczny, ale cały czas gra wymaga od nas tego samego czyli celowanie liczenie i poruszanie się pozostaje takie samo dla obu graczy. Cheat rozumiem jako coś co ułatwia albo:
celowanie
liczenie
poruszanie się
To są 3 podstawowe umiejętności które decydują w duelu o tym który gracz jest lepszy, i zmiana 3 dźwięków nie poprawi żadnej z tych umiejętności, a jedynie jak wcześniej pisałem polepszy komfort gry.

Natomiast skoro to jest uważane (wg. ciebie/sceny) za czit to z chęcią usłyszę sensowną, popartą jakimiś dowodami argumentację.
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
H4lflost
Skaleczony siekierą
Skaleczony siekierą


Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 114

PostWysłany: Sob Wrz 11, 2010 5:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzwieki sa tu
http://img696.imageshack.us/i/soundst.png/
mozesz je podmienic albo zrobic katalog qw\sound\
i wgrac swoje dzwieki zminiajac nazwy na takie jakie sa w pak.
czesc dzwiekow jest sprawdzana przez f_ modified
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Sob Wrz 11, 2010 6:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i to mi chodziło. BTW gdzie znajdę listę dźwięków które mogą/nie mogą być podmieniane ?
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
H4lflost
Skaleczony siekierą
Skaleczony siekierą


Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 114

PostWysłany: Sob Wrz 11, 2010 9:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://ezquake.sourceforge.net/docs/?security
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Thunder
Rakietmistrz
Rakietmistrz


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 584
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie Wrz 12, 2010 12:59 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z poczatku sie zastanawialem czemu mialoby ci to poprawic komfort gry bo myslalem ze chodzi ci o to ze zamiast jekniecia, dzwiek poda ile TY masz hp a nie przeciwnika, w takim razie dla mnie to jest cheat skoro po uderzeniu przeciwnika wiesz ile ma hp ;f chyba ze cos zle z tego zrozumialem

P.S: strasznie biedne jest to q2 jakies dziwne bronie i w ogole Smuteczek
_________________
When you get sad, just stop being sad, and be awesome instead.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Nie Wrz 12, 2010 2:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem ile ma dokładnie HP, jedynie jest przedział bodajże 75, 50 i 25. Te dźwięki ma w q2 każdy i to są różne stęknięcia, przy czym inne stęknięcie oznacza inny stan zdrowia. Doświadczeni zawodnicy umiejętnie wykorzystują tą wiedzę, jednak są tacy gracze którzy zamieniają defaultowe stęknięcie, na inny dowolny dźwięk i to wszystko. Tak jak pisałem już wcześniej, ani to nie poprawi celności, anie nie doda speeda i też nie jest to rzecz która poprawia timing. To jest moje zdanie którego będę się trzymał.
Ale nvm, bo mam inne pytania.

#1 W różnych grach jak się dobrze poszuka, to można znaleźć screenshota przedstawiającego hitbox modelu. Przykład z QuakeLive gdzie nałożony jest stary żółty hitbox i nowy niebieski owalny hitbox.

http://naforum.zapodaj.net/images/6d96e450efd2.jpg

W grze tego nie widać, ale chciałbym wiedzieć jak wygląda hitbox modelu w QW.

#2 Gdzie znajdę tabelkę/wykres/inną informację na temat systemu armorów w qw w duelu. Chodzi mi o to jaki damage pochłania green yellow i red armor. Chciałbym się tez dowiedzieć do ilu jednostek mogę podnieść swój stack podnosząc tylko jeden armor kilka razy. Np. ile maksymalnie mogę mieć jednostek pancerza podnosząc tylko green armora lub yellow armora. I np. jak podniosłem reda to jak nisko musi mi spaść pancerz żebym mógł podnieść yellow i ile żeby green.

Co do absorbacji to np. w Painkillerze wyglądało to tak:
Cytat:
Bronze Armor
Worth 100 armor, and absorbs 33% of the damage inflicted.

Silver Armor
Worth 150 armor, and absorbs 60% of the damage inflicted.

Gold Armor
Worth 200 armor, and absorbs 80% of the damage inflicted.


Co do tego podnoszenia słabszego armora i limitu punktów dla danego armora to przyklad z warsow:
Cytat:
GA = 50 armor // caps @ 100
YA = 75 armor // caps @ 125
RA = 100 armor // caps @ 150

to take a YA after taking RA you must be damaged down to 100 armor or less
to take a GA after taking RA/YA you must be damaged down to 80 armor or less

2/3 damage goes to armor


Czyli Green'em mogę się napakować do 100 jednostek, yellowem do 125 jednostek itd... i żeby podnieść słabszy armor muszę mieć 100 jednostek (tylko yellow) lub 80 jednostek (yellow i green).
Czyli jeszcze raz krótko: interesuje mnie aktualny system armorów występujący w duelu, a jeżeli wszędzie jest taki sam system w każdym trybie to taki jak najbardziej też.

#3 Gdzie znajdę aktualne informacje na temat damage'u zadawanego przez każdą broń, oraz innych informacji jak np. czas ładowania, szybkość lotu pocisku, obszar wybuchu itd.
przykład:
http://www.warsow.net/wiki/index.php?title=Items
Interesuje mnie coś takiego, oczywiście znalazłem coś w tym stylu na googlach ale nie mam pojęcia czy to są aktualne dane.
Jak jest jakiś screen przedstawiający wizualne obszar wybuchu RL i GL w takiej formie jak hitbox modelu to chętnie również zobaczę.

#4 W różnych grach na silniku quake'a ustawia się ilość maxpacketów. Służy do tego komenda np. cl_maxpackets, ale nie tylko, bo można tez ustawić podwójną ilość packetów, do tego jeszcze rate i snaps... chodzi mi o to jakie komendy w QW odpowiadają za jakość połączenia gracza z serwerem i jakie ustawienia preferujecie, jeżeli zależy mi na stabilności połączenia ? Albo po prostu jakie są waszym zdaniem najlepsze ?
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Kapitan Kloze
Elektryczny widelec
Elektryczny widelec


Dołączył: 18 Mar 2005
Posty: 768
Skąd: Claustrophobopolis

PostWysłany: Nie Wrz 12, 2010 2:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Weapons tutorial: - http://www.quakeworld.pl/index.php/tstv/127-weapons-tutorial

Komendy. Wymagane ostatnie wersje EZQ - http://uttergrottan.localghost.net/ezquake/dev/nightlybuilds/

rate 20000
cl_antilag 1
cl_independentphysics 1
cl_maxfps 0
cl_earlypackets 1

Tu masz coś na temat Items, czylim.in armors - http://wiki.quakeworld.nu/Category:Items
_________________
Demolition Crew
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Nie Wrz 12, 2010 2:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy te dane podane w armorach i broniach są aktualne ? Bo wcześniej właśnie to znalazłem, ale spojrzałem na datę i po prostu poczułem pewne wątpliwości. Wiec jak, 100% aktualne do dziś ?

Takie moje spostrzeżenie apropo damagu jest takie że shotgun jest bardzo słaby w porównaniu z innymi broniami. Z RL wystarczy trafić raz żeby zabić kolesia który ma 100hp, natomiast z SG trzeba trafić 5 directów żeby zabić... spora dysproporcja. W innych grach balans jest tak ułożony że SG ma taki sam dmg co RL lub jest nieco mniejszy, ale tutaj między RL i SG jest przepaść. Jeżeli te dane są aktualne, to już rozumiem dlaczego w qw katuję się tylko 3 bronie, i sam zacznę grać tylko z LG RL i GL. Wcześniej czasem próbowałem coś z S/SG damage'a zrobić, ale widzę że zamiast armaty jest to pukawka na komary. Ale nie ważne...

#*bump* Co z tymi hitboxami ? Znajdzie się coś ?
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Dla amatorów Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 6 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group