Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna QuakeWorld.pl - Forum
Forum dyskusyjne polskiej sceny QuakeWorld
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kilka podstaw dla newbie.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Dla amatorów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szybkiLOPEZ
Skaleczony siekierą
Skaleczony siekierą


Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 128
Skąd: to qw się wzieło?

PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 8:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

byl gdzies na qw.pl news o tym ale nie moge znalesc...;( bylo tam all na temat timingu itp...
_________________
DM4 Addicted
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
H4lflost
Skaleczony siekierą
Skaleczony siekierą


Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 114

PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 8:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://wiki.quakeworld.nu/Teamplay_Guide
http://qw.nets.pl/index.php/tutorial/67-teamplay-tutorial
ITEM TIMINGS
Pent: spawns at game start. Spawns 5 minutes after the last time it was picked up, or 4:30 after it runs out.
Ring: spawns at game start. Spawns 5 minutes after pickup.
Quad: spawns at game start. Thereafter it spawns ONE MINUTE after being picked up. Killing the Quad half a second after it's picked up does not shorten the time until the next spawn.
Armors: 20 seconds after last pickup. The red armor offers much better protection than the others; 150 RA is worth more than 150 YA, and 100 RA is worh a LOT more than 100 GA.
Mega: 20 seconds after running out. The person who picks it up boosts his health by 100; if his health was 100 when he picked it up, it will become 200. After 5 seconds the mega will start to decrease at a rate of 1 hp/sec. If the player has picked up multiple megas, he can boost his health to a maximum of 250 although the decrease rate will increase with 1 hp/sec for each mega picked up. After the player has reverted to 100 hp or less, the mega will respawn after 20 seconds. (Naturally, this means that several megas will spawn simultaneously if one player has picked up several of them before).
Ammo: 30 seconds. (Note: 4on4 uses DMM1, 1on1/2on2 uses DMM3 and then the ammo spawn time is 15 seconds)
Health: 20 seconds.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 1:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

H4lflost napisał:
Mega: 20 seconds after running out. The person who picks it up boosts his health by 100; if his health was 100 when he picked it up, it will become 200. After 5 seconds the mega will start to decrease at a rate of 1 hp/sec. If the player has picked up multiple megas, he can boost his health to a maximum of 250 although the decrease rate will increase with 1 hp/sec for each mega picked up. After the player has reverted to 100 hp or less, the mega will respawn after 20 seconds. (Naturally, this means that several megas will spawn simultaneously if one player has picked up several of them before).
Ammo: 30 seconds. (Note: 4on4 uses DMM1, 1on1/2on2 uses DMM3 and then the ammo spawn time is 15 seconds)
Health: 20 seconds.


Wystarczyło napisać że MH timuje się jak w Promodzie Suszę zęby
hp 20, ammo 15, k. Dzięki.
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
SamoN
Rakietmistrz
Rakietmistrz


Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 614
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 1:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mylisz się, MH w Promodzie timuje się tak jak w QW Uśmiech.... Tak jest poprawnie Uśmiech...
_________________
Magnum 44
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kapitan Kloze
Elektryczny widelec
Elektryczny widelec


Dołączył: 18 Mar 2005
Posty: 768
Skąd: Claustrophobopolis

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 2:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokładnie Cool
_________________
Demolition Crew
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 5:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

SamoN napisał:
Mylisz się, MH w Promodzie timuje się tak jak w QW Uśmiech.... Tak jest poprawnie Uśmiech...


hehehe... w sumie racja. Nie no... w PM się przyzwyczaiłem do liczenia MH na "wyczucie" bo w ProModzie gra się bez zegara. Jedynie minuty pokazuje. Ale fakt, że to PM jest wzorowany na QW a nie QW na PM Język Masz racje Język

#1Co do pomarańczowych pixeli z shafta to muzzleflash nic nie dało. Niżej daje screena, o co mi chodzi - te pomarańczowe kropki:

http://img205.imageshack.us/img205/8933/shaft002.png

#2 rocketTrial to nie o to co mi chodziło. rocketTrial mi zmienia efekt dymów. A ja chcę sobie zmienić samą rakietę. A raczej jej kolor.
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
maks
Dziecko neostrady


Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 1172

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 5:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

#1 wydaje mi sie ze w opcjach jest mozliwosc zmiany tego
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Thunder
Rakietmistrz
Rakietmistrz


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 584
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 5:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ee to nie iskierki tylko krew, a jak chcesz wiedziec czy trafiasz przeciwnika czy nie ?
_________________
When you get sad, just stop being sad, and be awesome instead.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kapitan Kloze
Elektryczny widelec
Elektryczny widelec


Dołączył: 18 Mar 2005
Posty: 768
Skąd: Claustrophobopolis

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 6:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

novat1c napisał:


http://img205.imageshack.us/img205/8933/shaft002.png



Podoba mi sie wyglada Twojego Quake, tez zrobie czarna podloge Uśmiech...

kolor krwi mozesz zmieniac - r_lgbbloodcolor bodajze
_________________
Demolition Crew
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 6:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kapitan Kloze napisał:
kolor krwi mozesz zmieniac - r_lgbbloodcolor bodajze


A jest jakaś komenda zmieniająca nasilenie tej krwi? Dla mnie to ona może być tylko żeby jej trochę mniej było.
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
gamp
Strzelam pinezkami
Strzelam pinezkami


Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 349

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 7:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jaka jest komenda na simpleitems? daje gl_simpleitems 1, vid_Restart i nic sie nie dzieje :/
_________________
keep this shit in motion!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 7:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kapitan Kloze napisał:
a tu masz simpleitems - http://gfx.quakeworld.nu/details/317/filled-simple-items/ . po rozpakowaniu gdzie trzeba piszesz "gl_simpleitems 1"


Mi to pomogło na SI.
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
szybkiLOPEZ
Skaleczony siekierą
Skaleczony siekierą


Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 128
Skąd: to qw się wzieło?

PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 2:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gamp jak masz wersje ez? to chyba dzialalo od 1.9.3 lub 2.0 w gore...ale moge sie mylic Mruga 2
_________________
DM4 Addicted
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 1:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To co z tą krwią i rakietami ? Suszę zęby Da się krew zmniejszyć a rakiety zmienić ? Suszę zęby

Mam ezQuake 2.0 Nie powiem! (omg)
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
cpe
Rakietmistrz
Rakietmistrz


Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 641

PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 2:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krew da sie zmneijszyc na pewno, a rakiety mozna podmienic na granaty Uśmiech...

ezquake manual:

r_explosionType

Description

0 = Fire + sparks
1 = Fire only
2 = Teleport
3 = Blood
4 = Big blood
5 = Double gunshot
6 = Blob effect
7 = Big explosion
8 = Fuel Rod Gun Explosion
9 = Sparks

Support: Windows: OpenGL Windows: Software Linux: GLX Linux: X11 Linux: SVGA Mac OS X FreeBSD

Default: 1

Variable is float.

-----

cl_r2g

Support: Windows: OpenGL Windows: Software Linux: GLX Linux: X11 Linux: SVGA Mac OS X FreeBSD

Default: 0
Values

value description

1 Converts all rockets to grenades.
0 Normal rockets models.

-----

r_grenadeTrail

Description

Customizable grenade trails.

Support: Windows: OpenGL Windows: Software Linux: GLX Linux: X11 Linux: SVGA Mac OS X FreeBSD



Default: 1
Values

value description

0 No grenade trail.
1 Smoke (grenade) trail.
2 Normal (rocket) trail.
3 Alternative normal trail.
4 Slight blood trail.
5 Big blood trail.
6 Green Tracer trail.
7 Orange/Yellow Tracer trail.
8 Blue/White Plasma trail.
9 Lavaball trail. *GL ONLY*
10 Green Fuel Rod Gun trail. *GL ONLY*
11 Orange/Yellow Plasma Rocket Mk II trail. *GL ONLY*
12 Similar to 3, but with a white line and less smoke. *GL ONLY*
13 Motion trail rocket. Need gl_motiontrails 1. *GL ONLY*

trails 8-13 are gl only.

------

r_rocketTrail

Description

Customizable rocket trails.

Support: Windows: OpenGL Windows: Software Linux: GLX Linux: X11 Linux: SVGA Mac OS X FreeBSD



Default: 1
Values

value description

0 No rocket trail.
1 Normal (rocket) trail.
2 Smoke (grenade) trail.
3 Alternative normal trail.
4 Slight blood trail.
5 Big blood trail.
6 Green Tracer trail.
7 Orange/Yellow Tracer trail.
8 Blue/White Plasma trail.
9 Lavaball trail. *GL ONLY*
10 Green Fuel Rod Gun trail. *GL ONLY*
11 Orange/Yellow Plasma Rocket Mk II trail. *GL ONLY*
12 Similar to 3, but with a white line and less smoke. *GL ONLY*
13 Motion trail rocket. Need gl_motiontrails 1. *GL ONLY*

trails 8 - 13 are GL only


Ostatnio zmieniony przez cpe dnia Sro Sty 20, 2010 2:34 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 2:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cpe napisał:
krew da sie zmneijszyc na pewno, a rakiety mozna podmienic na granaty Uśmiech...


Jak dowiem się JAK, to bardzo mi ułatwisz. Suszę zęby
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
cpe
Rakietmistrz
Rakietmistrz


Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 641

PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 2:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://ezquake.sourceforge.net/docs/?vars-fps-and-eyecandy-settings
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
xMad
Skaleczony siekierą
Skaleczony siekierą


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 139

PostWysłany: Czw Sty 21, 2010 8:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

novat1c napisał:
cpe napisał:
krew da sie zmneijszyc na pewno, a rakiety mozna podmienic na granaty Uśmiech...


Jak dowiem się JAK, to bardzo mi ułatwisz. Suszę zęby


OIDP nie bardzo da się zmniejszyć krew podczas spawania,
możesz ewentualnie spróbować v_viewheight na max
co ustawi widok trochę nad krwią, czy jakoś tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Czw Sty 21, 2010 9:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cpe napisał:

r_explosionType

cl_r2g

r_grenadeTrail

r_rocketTrail


explosion to wcale nie to, trial też. Trial to dym rakiety/granatu.

O żadne z tych mi nie chodziło. Nawet zrobiłem bardzo prymitywnego screena z paitna.

http://img685.imageshack.us/img685/4403/rocketrockewt.jpg

CHCE ZMIENIĆ SAMĄ RAKIETĘ omfg omfg omfg....
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Kapitan Kloze
Elektryczny widelec
Elektryczny widelec


Dołączył: 18 Mar 2005
Posty: 768
Skąd: Claustrophobopolis

PostWysłany: Czw Sty 21, 2010 10:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Druga komenda od góry. Pozwala zmienic rakiety na granaty
_________________
Demolition Crew
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Dla amatorów Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 4 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group