Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna QuakeWorld.pl - Forum
Forum dyskusyjne polskiej sceny QuakeWorld
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kilka podstaw dla newbie.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Dla amatorów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
anarchy
Bóg telefragu
Bóg telefragu


Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 1180

PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 11:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

vampir nie wziałeś jeszcze jednej rzeczy pod uwagę Uśmiech...
temat jest niewykonalny; przecież plasta nie przegadasz Uśmiech...
pozdro 600
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Thunder
Rakietmistrz
Rakietmistrz


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 584
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 12:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rozumiem ze cos moze sie zdarzyc w ciagu 10/20 minut, ale ja to juz osobiscie wolalbym wtedy wpisac break niz pause. Jak ktos dluzej gra to wie ze taka pauza strasznie wybija z rytmu w szczegolnosci timing. Ja kazdego kto pisze "sorry musze wyjsc" i wpisze break czy nawet odrazu disconnect zrozumiem i nie widze potrzeby pauzy w QW Uśmiech...
_________________
When you get sad, just stop being sad, and be awesome instead.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 12:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Coach to coach, a aimbot to aimbot. Coacha może mieć każda drużyna. Gracz który pełni ta funkcje w meczu jest wyróżniony od reszty napisem [coach] przed nickiem i każdy o tym wie. Natomiast o posiadaniu aimbota czy wallhacka się nie informuje nikogo. Coach jest jawny w przeciwieństwie do programów wspomagających. Poza tym aimbota byle dzieciaczek 12 letni potrafi użyć, nie ważne czy to CS czy Q, obsługa jest prosta. Natomiast aby być dobrym coachem trzeba to parę razy przećwiczyć. Jest to nauka współpracy w danych sytuacjach i momentach. Jeżeli nigdy nie spotkałeś się z tą funkcją, to skąd możesz wiedzieć czy jest lamerska ? Lamerskie może być kampienie.


Co do pausy, to że wytrąca z rytmu i rozprasza to całkowita prawda. Dlatego jej użycie bez powodu na turnieju jest karane. Nawet na ESWC czy QConie gracze używali pausy gdy ich słuchawki zawodziły (nawet av3k). Jeżeli wolisz grać 3v4 i czekać na connect innego zawodnika to ok, ja po prostu wolał bym dać pause i poczekać na kolegę.

plast napisał:

1. generalnie jednak sorry ale: nie interesuje mnie twoje (no offense - niczyje inne tez) dziecko, twoja tesciowa, twoj pies, listonosz (...)


To świadczy tylko o tobie, że masz w dupie prywatne życie kolegi, i stawiasz mecz w QW ponad jego potrzeby/sprawy. Takie egoistyczne podeście dobrze wpływa jedynie na jakość gry (solidna praca ect.) jednak negatywnie odciska się na relacjach w klanie. Wolał bym być w słabym teamie, ale z wyrozumiałymi graczami, niż w teamie gdzie panuje zasada OnlineLife > RealLife.
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
gamp
Strzelam pinezkami
Strzelam pinezkami


Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 349

PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 2:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja uwazam, ze pauza byc powinna.
_________________
keep this shit in motion!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 2:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gamp napisał:
ja uwazam, ze pauza byc powinna.


POLAĆ MU !

A tak na serio, to każdy będzie miał swoje zdanie na ten temat i tyle. Nigdy się nie dogada jak by było lepiej.
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
-billy-
Moderator
Moderator


Dołączył: 15 Mar 2005
Posty: 630
Skąd: dm2

PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 4:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

uwielbiałem słynne pojedynki z LBNem na aero - i sławetne "telefon" i minuta z gry albo break i od nowa - i tak w kółko :/
novat1c - zgadzam sie z plastem, bo co prawda twoje sprawy w rzeczywistosci sa wazne ale ty tez szanuj moj czas ktory poswiecilem zeby zagrac runde w quaczka, jak nie masz 10 minut czy 20 zeby zagrac ta runde to sorry - nie graj, pozdro
_________________
SIEMKA @LL
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
plast
Mistrz Polski


Dołączył: 15 Mar 2005
Posty: 2620

PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 6:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

what thunder and billy said Uśmiech...

vampir napisał:
skoro to nie ważny mecz wiec nie mają o co być wkurwieni


o zmarnowanie czasu

novat1c napisał:
Coach to coach, a aimbot to aimbot. Coacha może mieć każda drużyna. Gracz który pełni ta funkcje w meczu jest wyróżniony od reszty napisem [coach] przed nickiem i każdy o tym wie. Natomiast o posiadaniu aimbota czy wallhacka się nie informuje nikogo.


mozna zaczac informowac, wtedy bedzie tak:

"Aimbota moze miec kazda druzyna. Gracz ktory ma aimbota w meczu jest wyrozniony od reszty napisem [lamer] przed nickiem i kazdy o tym wie."

swiat bylby piekny, czyz nie? Suszę zęby

novat1c napisał:
Poza tym aimbota byle dzieciaczek 12 letni potrafi użyć, nie ważne czy to CS czy Q, obsługa jest prosta.


probowales kiedys? bo wlaczyc aimbota a uzywac aimbota na wysokim poziomie to dwie rozne sprawy, szczegolnie gdy nie masz lg

novat1c napisał:
Jeżeli nigdy nie spotkałeś się z tą funkcją, to skąd możesz wiedzieć czy jest lamerska ?


wnioskuje z twojego opisu i na podstawie doswiadczenia z qw i innymi fpsami - to dziala na tej samej zasadzie co w zyciu, np. WIEM, ze gowno jest niesmaczne, mimo ze nigdy go nie probowalem.

generalnie im mniej ulatwiaczy tym lepiej, bo to oznacza, ze w danej grze mozna sie rozwijac niemalze bez konca i dlatego qw jest zajebiste jakie jest, a inne gry powinny z niego czerpac, a nie byc tworzone z mysla o malo rozgarnietych 12-latkach (kolorowo i prosto i bron boze nic ponad standard bo by sie mogl dzieciak spocic lub kupic gre konkurencji Suszę zęby)
_________________
Death Dealers Clan
http://dealers.quakeworld.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
vampir
Bóg telefragu
Bóg telefragu


Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 1106
Skąd: Krosno / Kraków

PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 10:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

plast napisał:


vampir napisał:
skoro to nie ważny mecz wiec nie mają o co być wkurwieni


o zmarnowanie czasu


marnowanie czasu to break i od nowa... albo 3vs4

no ale jeśli dalej tak uważasz to stwierdzenie ze dla niektórych online>real jest bardzo trafne

plast napisał:

im mniej ulatwiaczy tym lepiej, bo to oznacza, ze w danej grze mozna sie rozwijac niemalze bez konca


abstrahując od tego czy coaching jest potrzebny w qw czy nie (nawiasem mowiąc pierwszy raz slysze o czymś takim i wcale mi tego nie brakuje Uśmiech... ) to pisząc to masz oczywiście świadomość że ułatwienia w stylu fullbright'y , brak tekstur na ścianach, fakeshaft'y, simpleitem'y, brak cieni na mapie oraz rocketrailów przy strzale i inne takie farfocle to wszystko ułatwienia, których celem jest poprawa skupienia gracza nad trafianiem przeciwnika

@billy
jak Cie to wkurzało na dłuższą metę to stosując Twoją regułę trzeba było nie grać z nim Uśmiech... poza tym przy jak podkreśle po raz drugi opcja pauzy rozwiązałaby sprawe
_________________
nic poza tekstem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora AIM
plast
Mistrz Polski


Dołączył: 15 Mar 2005
Posty: 2620

PostWysłany: Pon Sty 11, 2010 1:23 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

novat1c napisał:
Jeżeli wolisz grać 3v4 i czekać na connect innego zawodnika to ok, ja po prostu wolał bym dać pause i poczekać na kolegę.


a ja wole srodowisko gry, w ktorym nie bedzie opcji typu pauza, by nie generowac nieporzebnej pseudousprawiedliwionej dropperowej patologii

novat1c napisał:
plast napisał:

1. generalnie jednak sorry ale: nie interesuje mnie twoje (no offense - niczyje inne tez) dziecko, twoja tesciowa, twoj pies, listonosz (...)


To świadczy tylko o tobie, że masz w dupie prywatne życie kolegi, i stawiasz mecz w QW ponad jego potrzeby/sprawy. Takie egoistyczne podeście dobrze wpływa jedynie na jakość gry (solidna praca ect.) jednak negatywnie odciska się na relacjach w klanie. Wolał bym być w słabym teamie, ale z wyrozumiałymi graczami, niż w teamie gdzie panuje zasada OnlineLife > RealLife.


jakby ci to powiedziec zeby nie zabolalo... istotnie masz racje - jakkolwiek scena qw jest dosyc mala i kazdy kazdego zna co najmniej " z widzenia" to poza kilkoma wyjatkami graczy-dobrych-kolegow faktycznie generalnie mam "gleboko" prywatne zycie przypadkowcyh wspolgraczy i tego samego oczekuje od nich, szacunku dla mojego prywatnego czasu bez wnikania czy potrzebuje go by zdazyc na pociag czy zadowolic czekajaca w lozku kobiete, ktorej obiecalem, ze "za 15 min koncze", to raczej zdrowsze podejscie do GRY niz przejmowanie sie abstrakcyjnymi z mojego punktu widzenia problemami z zycia prywatnego obcych mi osob i wybacz, ale tego sie bede trzymal i tego samego bede nadal oczekiwal

i nie mieszaj prosze wyrozumialosci z akceptacja dla marnowaczy czasu, bo to kompletnie dwie rozne kwestie, bylem CLem wystarczajaco wiele lat by wyrobic sobie (czasem wbrew sobie) ogromna doze cierpliwosci i wyrozumialosci w stosunku do wielu osob, oczywiscie byly tez przypadki gdy wywalalem dobrego gracza z teamu (lub sam odchodzil nie wytrzymujac presji z mojej strony) wlasnie z tego powodu, ot konsekwencja w dzialaniu, jak do tej pory raczej dobrze na tym wychodze

vampir napisał:
marnowanie czasu to break i od nowa... albo 3vs4


dokladnie, wszystkie te przypadki to marnowanie czasu, i break, i 3vs4, i pauza, dlatego nalezy dazyc do tego, zeby zadnego z nich nie musialo byc, a nie zeby jeden byl kosztem drugiego, vide 5-minutowa pauza kosztem 5-minutowego 3vs4 lub breaka, kompletnie bez sensu, sprobuj kiedys wylaczyc prewar ludziom przed meczem to zobaczysz jaka ilosc furstracji pojawi sie po 15 sek Suszę zęby, a co dopiero podczas pauzy w meczu gdzie od reki sypie sie timing, koncepcja gry, rytm i jej tempo - ten kto tego nie przerabial chyba nie moze tego do konca zrozumiec, na szczescie, po raz kolejny, nie mamy tego problemu w qw

vampir napisał:
no ale jeśli dalej tak uważasz to stwierdzenie ze dla niektórych online>real jest bardzo trafne


jesli ktos marnuje moj czas w qw to marnuje jednoczesnie moj czas w realu, to takie trudne do pojecia? sorry ale nie mam calego wieczora/nocy na granie, gdy juz wpadam pograc to na scisle okreslona ilosc czasu i w zwiazku z tym chce ten czas maksymalnie dobrze spozytkowac przy okazji dobrze sie bawiac, nie bawi mnie natomiast gdy ktos dropuje w trakcie meczu (z dowolnego powodu) rozwalajac przy tym caly mecz, nie bawi mnie gdy ktos nie wpisuje ready przez 10 min blokujac komus innemu miejsce, i tak dalej, pauzy to nie dotyczy bo jej nie ma, ale gdyby byla to by dotyczylo, kiedys byla i mnie NIE BAWILA, przypadki gdy kosztem minuty pauzy uratowano jakis mecz byly do policzenia na palcach jednej reki, dlatego pauza NIE rozwiazuje ZADNEJ omawianej sprawy marnowania cudzego czasu przez daubow, a wrecz samo jej istnienie dodaje kolejna mozliwosc takiegoz marnowania czasu do istniejacej juz pelnej gamy mozliwosci

vampir napisał:
masz oczywiście świadomość że ułatwienia w stylu fullbright'y , brak tekstur na ścianach, fakeshaft'y, simpleitem'y, brak cieni na mapie oraz rocketrailów przy strzale i inne takie farfocle to wszystko ułatwienia, których celem jest poprawa skupienia gracza nad trafianiem przeciwnika


faktycznie, niemal wszystko co wymieniasz swego czasu bylo cheatem, zeby odpowiedziec na pytanie czemu teraz nie jest to trzeba by bylo przesledzic historie qw, generalnie jednak nie widze sensu (tudziez brak mi ochoty i czasu) we wdawaniu sie w stuletnie dyskusje na temat czemu brighty nie sa czitami, a aimbot/wallhack/ghosting/coach tak
_________________
Death Dealers Clan
http://dealers.quakeworld.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Pon Sty 11, 2010 7:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

plast napisał:
(...)dyskusje na temat czemu brighty nie sa czitami, a aimbot/wallhack/ghosting/coach tak


coach to nie cheat -.-' /coach jest taką samą komendą jak picmip/fullbright czy każda inna cmd usprawniająca grę w jakimś małym stopniu.

Dobra skończmy ten bezsensowny offtop. Każdy ma swoje zdanie na ten temat, każdy ma swoje doświadczenia i opinie, więc na 100% się nie dogadamy.
Jak bym podał przykład meczu w którym piłkarz dostał skurczu mięśnia i gra była by wstrzymana na 2 minuty do momentu aż medycy mu nie rozmasują nogi to plast zasugerował by, żeby go za kare wytrzaskać po pysku za to że przez jego skurcz on by tracił czas na boisku, więc kontynuować wątku nie będę...

Za to mam pytanie, jak można wyłączyć widok broni ? Szukałem coś w stylu drawgun ale nie znalazłem.
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Thunder
Rakietmistrz
Rakietmistrz


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 584
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon Sty 11, 2010 7:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

r_drawviewmodel 0

Troche bezsensu przyklad podales Suszę zęby w qw sedzia nie doliczy 2 minut ze wzgledu na pauze w grze Very Happy
_________________
When you get sad, just stop being sad, and be awesome instead.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Pon Sty 11, 2010 8:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Thunder napisał:
r_drawviewmodel 0


thx bro
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Leszcz
Rakietmistrz
Rakietmistrz


Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 697
Skąd: Sthlm

PostWysłany: Pon Sty 11, 2010 9:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

-billy- napisał:
uwielbiałem słynne pojedynki z LBNem na aero - i sławetne "telefon" i minuta z gry albo break i od nowa - i tak w kółko :/


chyba kazdy kto gral z LBNem, pamieta jego "minuta tel" :/


oczywiscie plast ma racie co do pausy/coach'a... a jesli ktos chce poprawic swoja gre przy pomocy coach'a, to musi zagadac do kogos z div1/0 i podeslac demo do oceny.. Uśmiech...



____
dhc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
plast
Mistrz Polski


Dołączył: 15 Mar 2005
Posty: 2620

PostWysłany: Pon Sty 11, 2010 9:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Thunder napisał:
Troche bezsensu przyklad podales Suszę zęby w qw sedzia nie doliczy 2 minut ze wzgledu na pauze w grze Very Happy


eee, co wiecej gra sie czesto 10vs11 i czeka az dropper wejdzie lub ktos go zastapi ;E wiec dupa nie pauza :E
_________________
Death Dealers Clan
http://dealers.quakeworld.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
biborodek
Mięsko na frag
Mięsko na frag


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 22

PostWysłany: Pon Sty 11, 2010 10:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

plast:
Cytat:
generalnie im mniej ulatwiaczy tym lepiej, bo to oznacza, ze w danej grze mozna sie rozwijac niemalze bez konca i dlatego qw jest zajebiste jakie jest, a inne gry powinny z niego czerpac, a nie byc tworzone z mysla o malo rozgarnietych 12-latkach

1. nie - to że gra jest prostsza do ogarnięcia nie znaczy, że ma mniejszy potencjał rozwojowy - po prostu od razu zaczynają decydować niuanse Mruga 2. W takim CS-e też są mistrzowie i drużyny gorsze i chyba ciągle się rozwijają (nie wiem nie gram Mruga 2 ).
2. to twój punkt widzenia a nie developera i 12 latka - a myślę że lepiej zrobić grę dla dzieciaka co kupuje 3 gry rocznie niż dla kogoś kto kupi jedna grę i gra w nią 13 lat Uśmiech....

Thunder:
Cytat:

Troche bezsensu przyklad podales Suszę zęby w qw sedzia nie doliczy 2 minut ze wzgledu na pauze w grze Very Happy


Można chyba zaprogramować że gdy jest pauza to czas gry nie płynie.

PS Jak się robi żeby przy cytatach od razu pokazywał kto mówi dana kwestie Uśmiech...?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Thunder
Rakietmistrz
Rakietmistrz


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 584
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon Sty 11, 2010 11:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pheeeeeeee pauza to gowno i z plastem juz chyba przytoczylismy najwazniejsze argumenty za "nie", moze trzeba chociaz ten rok stazu qw zeby to zrozumiec - nie wiem.

Skoro pauza nosi nazwe "pauzy" to wstrzymywala czas, to chyba logiczne.

Cytat:
Można chyba zaprogramować że gdy jest pauza to czas gry nie płynie.


Zastanawiales sie nad tym co napisales panie Biborodek ? Suszę zęby


A i do nova:

Plast napisal ze ma w dupie "twoje" zycie prywatne, ty tak samo mialbys w dupie jego zycie prywatne dajac pauze Uśmiech... on wtedy musialby siedziec wgapiony w monitor kiedy odpauzujesz sie, bo sekundy moga zdecydowac o przebiegu meczu czy chociazby przjeciu kontroli nad mapa, tym sposobem marnujesz jego czas.
_________________
When you get sad, just stop being sad, and be awesome instead.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Wto Sty 12, 2010 4:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Thunder napisał:


A i do nova:

Plast napisal ze ma w dupie "twoje" zycie prywatne, ty tak samo mialbys w dupie jego zycie prywatne dajac pauze Uśmiech... on wtedy musialby siedziec wgapiony w monitor kiedy odpauzujesz sie, bo sekundy moga zdecydowac o przebiegu meczu czy chociazby przjeciu kontroli nad mapa, tym sposobem marnujesz jego czas.


Ja już temat skończyłem z mojej strony. Napisałem co ja uważam i tyle.
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 4:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@ REFRESH @

Odświeżam bo znowu mam kilka pytań:

#1 Na początku myślałem że jak biegam po mapie i się poruszam to robię to albo źle albo po prostu tak jest. I np. z zakręcaniem już nie mam większych problemów, jednak nie potrafię poruszać się po schodkach. Czy to ja coś źle robię czy po prostu tak jest że trzeba po prostu po nich wejść a nie wbiec/wskoczyć ?

#2 Zauważyłem też że armory się timuje nie co 25 tylko co 20 sek. Co ile jest MH ? I czy w normalnym duelu gra się z WeaponsStay czy nie ? Bo jak pograłem dla wprawy z botem to u mnie bronie zostawały. Jak to wygląda w meczach offi ?

#3 W q3 na aerowalk'u potrafiłem bez problemu wskoczyć po RA, w qw tego nie potrafię. Da się to zrobić na dwa skoki czy trzeba się rozpędzać ? Ma ktoś jakieś wskazówki jak skakać po tego RA lub jak to poćwiczyć ?
(nie chodzi mi o demka tylko jakąś prostą, zrozumiałą poradę)

#4 Gdy strzelałem z LG do bota i bot do mnie to pojawiały się takie pomarańczowe oczo-jebne pixele, domyślam się że iskry. Jak to usunąć ?
(dodam że gl_lightning_sparks 0/1 & _sparks_size na 0/1 nic nie dało)

#5 Widziałem na wielu filmikach że rakiety z RL miały różne kolory. Jak zmienić kolor rakiety ? Trzeba jakieś pak'i podmieniać czy można to zmienić za pomocą cmd ?
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Thunder
Rakietmistrz
Rakietmistrz


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 584
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 5:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. Skakanie po schodach raczej odpada (pod gore), na dm6 mozna jakos tak bokiem dziwnie ale to sie trzeba niezle wysilac.

2. W normalnym duelu tak gra sie z weaponsstay, tak samo w 2on2, w 4on4 juz nie.

3. Narazie raczej z rocketjumpem probuj, zeby wskoczyc tam bez rj tez sie niezle trzeba nameczyc, trzebac zaczac od schodow pierwszy skok w prawo drugi na krancu tych schodkow i trzeci juz po ra, ale jak mowie jest to trudny "manewr" przynajmniej dla mnie.

4. cl_muzzleflash 0 ?

5. r_rockettrail 0-13 bodajze
_________________
When you get sad, just stop being sad, and be awesome instead.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
novat1c
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 58
Skąd: Asdfowo

PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 7:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A co ile się timuje:

MH

HP

Ammo

?
_________________
Yo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Dla amatorów Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 3 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group