Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna QuakeWorld.pl - Forum
Forum dyskusyjne polskiej sceny QuakeWorld
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z nadmiarem swiatla przy ogladaniu demka pod ezq-gl

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Dla amatorów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fluartity
Moderator
Moderator


Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 989
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Pią Mar 28, 2008 11:51 am    Temat postu: Problem z nadmiarem swiatla przy ogladaniu demka pod ezq-gl Odpowiedz z cytatem

Witam, mam takie dosc nietypowe pytanie ktore juz mnie dreczy od pewnego czasu.
Problem wyglada nastepujaco, gdy wlanczam demko pod ezquake - gl wtrakcje gdy ludzik wystrzeliwuje rakiete sciany wokul niego staja sie jasniejsze jakby swiatlo na mapie zostalo zwiekszone a po jakis kilku sekundach cala mapa nabiera takie blasku ze fotony wala po oczach. Nie jestem ekspertem ale mysle ze moze wystarczy wylaczyc swiatlo na mapie ( niewiem jak to wykonac, nie znam komendy odpowiadajacej za to ), pewnie sie myle dlatego zwracam sie do Was Uśmiech....

z gory dzieki za fatyge.
_________________
[ http://dc.quakeworld.pl Demolition Crew: Member ]
[ http://quakeworld.pl Administrator ]
[ http://forum.quakeworld.pl Moderator ]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
anarchy
Bóg telefragu
Bóg telefragu


Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 1180

PostWysłany: Pią Mar 28, 2008 11:58 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

popatrz na gl_lightmode, r_lightmap, oprocz tego sprawdz komende gl_clear 1 bo ona tez odpowiada za rozne pierdoly pojawiajace sie na ekranie. a moze pokaz skrina Uśmiech...
a takze r_dynamic. w sumie to moze byc cala masa komend ktore za to odpowiadaja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
fluartity
Moderator
Moderator


Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 989
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Pią Mar 28, 2008 12:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A oto i screeny:
Przed strzalem z RL!
http://img151.imageshack.us/my.php?image=przeddm3.png
Po 1-nym strzale z RL! Uśmiech...
http://img156.imageshack.us/my.php?image=polnapolfx4.png
(po prawie stronie na screenie widac w jaki sposob nastepuje takie rozjasnienie mapy)
A tak wyglada juz kilkunastu starciach Uśmiech...
http://img151.imageshack.us/my.php?image=poer4.png
_________________
[ http://dc.quakeworld.pl Demolition Crew: Member ]
[ http://quakeworld.pl Administrator ]
[ http://forum.quakeworld.pl Moderator ]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
anarchy
Bóg telefragu
Bóg telefragu


Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 1180

PostWysłany: Pią Mar 28, 2008 1:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

GRAJ W OKULARACH PRZECIWSLONECZNYCH Faja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
neon
Elektryczny widelec
Elektryczny widelec


Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 840
Skąd: Nowa Dęba/Sosnowiec

PostWysłany: Pią Mar 28, 2008 2:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najlepiej z zamknietymi oczami Uśmiech...
_________________
siemka!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
fluartity
Moderator
Moderator


Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 989
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Pią Mar 28, 2008 2:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Znalazlem jeszcze jednego buga zwiazanego z ta historia, jezeli odpale drugi raz to samo demko to cala mapa odrazu jest bardziej oswietlona.
Probowalem tych komend ale nie bylo efektu Smuteczek (wszystkie wyzerowalem lub ustawilem na 1 lub kombinowalem jak sie da i nic Smuteczek ). Jedyna opcja pozostaje chyba ogladac w tych goglach :d i to calkiem niezly pomysl Język
thx za fatyge Język
_________________
[ http://dc.quakeworld.pl Demolition Crew: Member ]
[ http://quakeworld.pl Administrator ]
[ http://forum.quakeworld.pl Moderator ]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
maks
Dziecko neostrady


Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 1172

PostWysłany: Pią Mar 28, 2008 2:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mialem to samo
aha i nie pamietam co zrobilem

a mozliwe ze odpalalem cfg brata i ogladalem na nim :E
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tom
Admin
Admin


Dołączył: 15 Mar 2005
Posty: 1637
Skąd: Wielichowo

PostWysłany: Pią Mar 28, 2008 2:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak znasz ang to zagadaj na #ezquake jak nie to plast pomoze Język
_________________
TAK TO JA, EGO I MUSTWINNER Uśmiech...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
fluartity
Moderator
Moderator


Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 989
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Pią Mar 28, 2008 2:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oki Język ooo to jest gUd ajdija Język , a jak nie to pewnie Suszę zęby Plast mi powie abym spytal sie Ciebie , tom Język
_________________
[ http://dc.quakeworld.pl Demolition Crew: Member ]
[ http://quakeworld.pl Administrator ]
[ http://forum.quakeworld.pl Moderator ]


Ostatnio zmieniony przez fluartity dnia Pią Mar 28, 2008 2:56 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Kapitan Kloze
Elektryczny widelec
Elektryczny widelec


Dołączył: 18 Mar 2005
Posty: 768
Skąd: Claustrophobopolis

PostWysłany: Pią Mar 28, 2008 2:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mialem dokladnie ten sam problem. Nie pamietam jednak jaka komenda to byla, moze mi sie przypomni to ci podam
_________________
Demolition Crew
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Thunder
Rakietmistrz
Rakietmistrz


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 584
Skąd: Opole

PostWysłany: Pią Mar 28, 2008 3:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na jednorazowe pokonanie tego problemu mi wystarcza r_dynamic 0 jednak mam ten sam problem i ponowne odpalenie demka tez oswietla cala mape dlatego odpalam za kazdym razem quake wraz z nowo odpalanym demem i powtarzam czynnosc r_dynamic 0 za kazdym razem Smuteczek
_________________
When you get sad, just stop being sad, and be awesome instead.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
xMad
Skaleczony siekierą
Skaleczony siekierą


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 139

PostWysłany: Pią Mar 28, 2008 8:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

FluartIty! napisał:

Witam, mam takie dosc nietypowe pytanie ktore juz mnie dreczy od pewnego czasu. [...]


Thunder napisał:
Na jednorazowe pokonanie tego problemu mi wystarcza r_dynamic 0 jednak mam ten sam problem [...]


r_fullbright 0 (ewentualnie r_explosionlight 0)
2x5 zeta Uśmiech...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
fluartity
Moderator
Moderator


Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 989
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Pią Mar 28, 2008 9:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

r_fullbright "0" pomoglo Język Dziekuje slicznie:p
podaj nr konta to wleje 5:d
_________________
[ http://dc.quakeworld.pl Demolition Crew: Member ]
[ http://quakeworld.pl Administrator ]
[ http://forum.quakeworld.pl Moderator ]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
xMad
Skaleczony siekierą
Skaleczony siekierą


Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 139

PostWysłany: Pią Mar 28, 2008 9:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

FluartIty! napisał:
r_fullbright "0" pomoglo Język Dziekuje slicznie:p
podaj nr konta to wleje 5:d


Jeśli koniecznie chcesz wlewać, to Plastowi na utrzymanie serwera możesz wlać.Mruga 2
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
fluartity
Moderator
Moderator


Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 989
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Pią Mar 28, 2008 11:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niop to Thunder ? wlewamy ? Uśmiech...
_________________
[ http://dc.quakeworld.pl Demolition Crew: Member ]
[ http://quakeworld.pl Administrator ]
[ http://forum.quakeworld.pl Moderator ]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
plate
Biorę przyQUAD
Biorę przyQUAD


Dołączył: 21 Kwi 2005
Posty: 882

PostWysłany: Sob Mar 29, 2008 12:20 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

r_ROCKETLIGHT 0
r_EXPLOSIONLIGHT 0

EZ
_________________
NO PAIN NO GAIN
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Dla amatorów Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group