Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna QuakeWorld.pl - Forum
Forum dyskusyjne polskiej sceny QuakeWorld
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

noob krez :>

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Dla amatorów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krezus
Mięsko na frag
Mięsko na frag


Dołączył: 10 Lip 2005
Posty: 24
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Wrz 19, 2005 5:40 pm    Temat postu: noob krez :> Odpowiedz z cytatem

heja na poczatku podziekowania dla misia za to ze mnie przekonal do eza, bo jest zajebisty :>

mam eza, gram pod gl (zeby nie bylo) Uśmiech...

teraz kilka pytan:
1. jak zlikwidowac wyboch rakiety, zeby go nie bylo widac
2. czy da sie jakos zlikwidowac szara smuge ktora sie wydobywa
strzelajac z gl'a?
3. potrzebuje jeszcze jakas fajna stronke czy cos zeby sobie samemu seje napisac, ktos cos zna?
4. jak ustawic indegredents physics czy jak tam to sie zwie?
_________________
krezus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
^ slabiutki
Easy To Kill


Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 328

PostWysłany: Pon Wrz 19, 2005 5:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ad.1 r_explosionLight "0" ?
ad.2 r_grenadeTrail "0" ?
ad.3 nudzi ci sie ? Suszę zęby
ad.4 +set cl_independentphysics 1 <-- to do cmdline + cl_physfps "77" no i cl_maxfps ile tam chcesz 8(
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krezus
Mięsko na frag
Mięsko na frag


Dołączył: 10 Lip 2005
Posty: 24
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Wrz 19, 2005 10:21 pm    Temat postu: ok nowy problem Odpowiedz z cytatem

co do granatow to wszystko dziala, tylko pojawil sie nowy problem, daloby sie np kolor granatow zmienic na zielony z czerwona koncowka bo jak sie wylaczy dymek z granata to jest malo widoczny, z kolei wartosc 1 za duzo dymu a setnych nie da sie wprowadzic.

sprawa dwa czyli wybuchy caly czas sa jest taka komenda slabiutki ale niewiem co ona robi (nic? :>), to samo jezeli chodzi o oswietlenie, rakieta leci i swiatlo daje wale shaftem i tez swiatlo wokol mnie jak to wylaczyc?
_________________
krezus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krezus
Mięsko na frag
Mięsko na frag


Dołączył: 10 Lip 2005
Posty: 24
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Wrz 19, 2005 10:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a i jeszcze jeden malutki problem kiedy mialem fuha ustawilem jakos ze na spacje mialem skok ale takze to ze w wodzie unosilem sie do gory teraz nie wiem jak to ustawic :> , help me
_________________
krezus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
celth
Biorę przyQUAD
Biorę przyQUAD


Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 895
Skąd: WLKP

PostWysłany: Pon Wrz 19, 2005 10:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie jestem pewien, ale chyba nie da sie zmienic koloru granatow.
Jesli mialbym Ci poradzic to lepiej zostaw trail za granatami.
Mozesz zmienic trail granatu na inny - sprobuj 2, 3, 4...

Co do swiatla to komenda jest muzzleflash, nie pamietam z jakim
przedrostkiem, chyba cl_muzzleflash.

Co do +jump to chyba standardowo unosi cie w wodzie.
Ale jesli nie to sprobuj zbindowac tak: bind costam "+jump;+moveup"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krezus
Mięsko na frag
Mięsko na frag


Dołączył: 10 Lip 2005
Posty: 24
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Wrz 19, 2005 10:51 pm    Temat postu: ok wszystko jasne Odpowiedz z cytatem

r_dynamic 0 to komenda dzieki ktorej znika oswietlenie podczas strzalu


Pozostaje tylko zmienic kolor granata i zlikwidowac wybuchy ktos sie pisze? Prosze o pomoc probowalem wszystkiego:

r_explosionLight "0"
r_explosionLightColor "0"
r_explosionType "0"

r_rocketLight "0"
r_rocketLightColor "0"
r_rocketTrail "0"

nic nie dziala niewiem co robic
_________________
krezus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
celth
Biorę przyQUAD
Biorę przyQUAD


Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 895
Skąd: WLKP

PostWysłany: Pon Wrz 19, 2005 10:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm... r_explosionType "0" powinno bylo wylaczyc wybuchy...
Ale znowu - dlaczego chcesz je zupelnie wylaczyc ? Jakies male sobie zostaw
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krezus
Mięsko na frag
Mięsko na frag


Dołączył: 10 Lip 2005
Posty: 24
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Wrz 19, 2005 11:07 pm    Temat postu: thx celth Odpowiedz z cytatem

co do skoku to proponuje z aliasem bo inaczej kila czyli
alias +h "+jump; +moveup"
alias -h "-jump; -moveup"
bind [x] "+h"

co do cl_muzzleflash czy jakos tam to ta komenda nie dziala
_________________
krezus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
celth
Biorę przyQUAD
Biorę przyQUAD


Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 895
Skąd: WLKP

PostWysłany: Pon Wrz 19, 2005 11:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

muzzleflash wylacza swiatlo ktore sie pojawia jak strzela ludek ktorego
widzisz - bardzo przeszkadza np na povie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
^ slabiutki
Easy To Kill


Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 328

PostWysłany: Wto Wrz 20, 2005 1:16 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie no wybuchu nie da sie wylaczyc musi jakis byc 8(, a co do tej wody sprubuj moze cl_smartjump 1 ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
plast
Mistrz Polski


Dołączył: 15 Mar 2005
Posty: 2615

PostWysłany: Wto Wrz 20, 2005 2:37 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ostrzegam przed cl_smartjump, blokuje sie jump czesto, to bug ezq i czit poniekad
_________________
Death Dealers Clan
http://dealers.quakeworld.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
celth
Biorę przyQUAD
Biorę przyQUAD


Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 895
Skąd: WLKP

PostWysłany: Wto Wrz 20, 2005 5:15 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie da sie wylaczyc wybuchu?
Przysiaglbym, ze sie da... hmmm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krezus
Mięsko na frag
Mięsko na frag


Dołączył: 10 Lip 2005
Posty: 24
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto Wrz 20, 2005 11:24 am    Temat postu: ok wszystko juz git Odpowiedz z cytatem

skok i plywanie do gory juz mi dziala zrobilem aliasem. co do wybuchu to tez jestem zdania ze sie nie da polecam model 3 taki maly czerwony wybuszek :>

Teraz mam nowy pomysl=klopot :>

mianowicie mam alias:
alias +shaft "+attack; impulse 8 3 2"
alias -shaft "-attack; impulse 1"
bind mouse2 "+shaft

no i niby wszystko teges ale ostatnio zauwazylem ze musze poprawic lg bo 25% na mecz to troche malo :>. Z tym ze gram na sensie 30 i nie chce tego obnizac, wiec pomyslelem ze moze da sie jakos na "ifach"(if ...) zrobic ze jak mam impulse 8 to zmieniam sensa na 15 np.
wiem ze to skomplikowane pewnie ale plz help
_________________
krezus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
skv4r
Strzelam pinezkami
Strzelam pinezkami


Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 279
Skąd: Malogoszcz

PostWysłany: Wto Wrz 20, 2005 11:26 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sensitivity 30 PytajnikPytajnikPytajnikPytajnikPytajnikPytajnikPytajnikPytajnik omg Smuteczek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
diza
Bumstik4Life!
Bumstik4Life!


Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 172
Skąd: ze wsi Nowa Deba

PostWysłany: Wto Wrz 20, 2005 11:30 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

alias +lg "snesitivity 15; impulse 8; +attack"
alias -lg "-attack; impulse 2; sensitivity 30"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
krezus
Mięsko na frag
Mięsko na frag


Dołączył: 10 Lip 2005
Posty: 24
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto Wrz 20, 2005 11:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki diza, moze sie zle wyrazilem bo to jest wszystko fajnie tylko w twoim aliasie nie ma uwzglednione ze jak nie mam impulse 8 to strzelam z 3 2 z sensem 30 :>
_________________
krezus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
^ slabiutki
Easy To Kill


Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 328

PostWysłany: Wto Wrz 20, 2005 4:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hm celth to chyba cos z qizmo bylo ale reki nie dam uciac Uśmiech...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
diza
Bumstik4Life!
Bumstik4Life!


Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 172
Skąd: ze wsi Nowa Deba

PostWysłany: Wto Wrz 20, 2005 6:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krezus napisał:
dzieki diza, moze sie zle wyrazilem bo to jest wszystko fajnie tylko w twoim aliasie nie ma uwzglednione ze jak nie mam impulse 8 to strzelam z 3 2 z sensem 30 :>

a chcesz jeszcze zeby przy poszczegolnych broniach ekran sie obracal np do gory nogami, wlaczaly sie po bokach fajerwerki, przy sng wlaczal siie dodatkowy celownik optyczny, ktory bedzie obliczal odleglosc od przeciwnika i bral korekte taka aby gwozdzie wlasnie w niego sie wbijaly? Suszę zęby
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
celth
Biorę przyQUAD
Biorę przyQUAD


Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 895
Skąd: WLKP

PostWysłany: Wto Wrz 20, 2005 7:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JA CHCE TAKI CELOWNIK ! :E
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Dla amatorów Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group