Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna QuakeWorld.pl - Forum
Forum dyskusyjne polskiej sceny QuakeWorld
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

prosciutkie tekstury

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Mapy, Tekstury, Modele
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krezus
Mięsko na frag
Mięsko na frag


Dołączył: 10 Lip 2005
Posty: 24
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Wrz 05, 2005 4:29 pm    Temat postu: prosciutkie tekstury Odpowiedz z cytatem

heja mam sciagnietego fuha full version wiec troche tekstor tam powinno byc, chcialem sie dowiedziec jak ustawic te najprostsze teksturki to znaczy raptem 3 kolorki czy cos w tym stylu, wszystko gladkie, cos podobnego do logana (w 2 topicu). Jak to zrobic jakas komenda czy cos trzeba do jakiegos katalogu powrzucac? plz help :>
_________________
krezus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zappa
Ja i mój granat
Ja i mój granat


Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 477
Skąd: BĘDZIN FRONT

PostWysłany: Pon Wrz 05, 2005 4:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

r_max_size 1 chyba tak to szlo
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
chimera
Strzelam pinezkami
Strzelam pinezkami


Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 323
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon Wrz 05, 2005 4:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kod:
alias degeneration-1   "gl_lightmode 2; gl_scaleTurbTextures 0; gl_scaleModelTextures 1; gl_texturemode gl_nearest; gl_externalTextures_bmodels 0; gl_externalTextures_world 0; gl_picmip 3; gl_miptexLevel 0; cvar_reset gl_max_size"

alias degeneration-2   "gl_lightmode 2; gl_scaleTurbTextures 0; gl_scaleModelTextures 1; gl_texturemode gl_nearest; gl_externalTextures_bmodels 0; gl_externalTextures_world 0; gl_picmip 0; gl_miptexLevel 3; cvar_reset gl_max_size"

alias degeneration-3   "gl_lightmode 2; gl_scaleTurbTextures 0; gl_scaleModelTextures 0; gl_texturemode gl_linear_mipmap_linear; gl_externalTextures_bmodels 1; gl_externalTextures_world 0; gl_picmip 0; gl_miptexLevel 0; gl_max_size 1"


Wpisz to do swojego konfiga o ile tego nie masz i pod konsola sprawdz, ktore najbardziej Ci pasuje. Po kazdej zmianie trzeba mapke restarotwac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zappa
Ja i mój granat
Ja i mój granat


Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 477
Skąd: BĘDZIN FRONT

PostWysłany: Pon Wrz 05, 2005 4:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zreszta w fuh sa gotowe przerobione mapy z brakiem tekstur w katalogu bonuses
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
reptillee!
Bóg telefragu
Bóg telefragu


Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1600

PostWysłany: Pon Wrz 05, 2005 6:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a np. chce miec taka lawe jaka jest w dde2 to co musze zrobic ? Smuteczek(((
_________________
www.detalstudio.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
celth
Biorę przyQUAD
Biorę przyQUAD


Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 895
Skąd: WLKP

PostWysłany: Pon Wrz 05, 2005 6:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W ez jest to zrobione idealnie. Tylko bawisz sie komendami r_wallcolor, floodrcolot, lavacolor, telecolor, etc i ustawiasz wartosci RGB.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
reptillee!
Bóg telefragu
Bóg telefragu


Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1600

PostWysłany: Pon Wrz 05, 2005 6:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a fuh ?
_________________
www.detalstudio.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
celth
Biorę przyQUAD
Biorę przyQUAD


Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 895
Skąd: WLKP

PostWysłany: Pon Wrz 05, 2005 6:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W fuhu chyba czegos takiego nie ma a przynajmniej nie bylo jak na
nim gralem. Mozna dac albo gl_maxsize 1, albo zamieniac tekstury
plikami graficznymi np 1x1 px.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krezus
Mięsko na frag
Mięsko na frag


Dołączył: 10 Lip 2005
Posty: 24
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto Wrz 06, 2005 8:55 am    Temat postu: ok a soft :> Odpowiedz z cytatem

ok moze mala niescislosc a ktosik wie jak te proste tekstury w sofcie uruchomic?
_________________
krezus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
celth
Biorę przyQUAD
Biorę przyQUAD


Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 895
Skąd: WLKP

PostWysłany: Wto Wrz 06, 2005 10:05 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w sofcie masz tez odpowiednik max_size (chyba cl_maxsize) ale
kiepsko to wyglada. Sa tez d_mipcap i d_mipscale (chyba tak brzmialy
te komendy). Podmienic tekstur sie nie da afaik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
goq
Bóg telefragu
Bóg telefragu


Dołączył: 15 Mar 2005
Posty: 1797

PostWysłany: Wto Wrz 06, 2005 2:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

r_max_size1 1 Uśmiech...
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krezus
Mięsko na frag
Mięsko na frag


Dołączył: 10 Lip 2005
Posty: 24
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Wrz 19, 2005 11:21 am    Temat postu: dzieki Odpowiedz z cytatem

chimera napisał:
Kod:
alias degeneration-1   "gl_lightmode 2; gl_scaleTurbTextures 0; gl_scaleModelTextures 1; gl_texturemode gl_nearest; gl_externalTextures_bmodels 0; gl_externalTextures_world 0; gl_picmip 3; gl_miptexLevel 0; cvar_reset gl_max_size"

alias degeneration-2   "gl_lightmode 2; gl_scaleTurbTextures 0; gl_scaleModelTextures 1; gl_texturemode gl_nearest; gl_externalTextures_bmodels 0; gl_externalTextures_world 0; gl_picmip 0; gl_miptexLevel 3; cvar_reset gl_max_size"

alias degeneration-3   "gl_lightmode 2; gl_scaleTurbTextures 0; gl_scaleModelTextures 0; gl_texturemode gl_linear_mipmap_linear; gl_externalTextures_bmodels 1; gl_externalTextures_world 0; gl_picmip 0; gl_miptexLevel 0; gl_max_size 1"




dzieki chimera moim zdaniem 3 jest zajebisty pozdro600
Wpisz to do swojego konfiga o ile tego nie masz i pod konsola sprawdz, ktore najbardziej Ci pasuje. Po kazdej zmianie trzeba mapke restarotwac.

_________________
krezus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Mapy, Tekstury, Modele Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group