Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna QuakeWorld.pl - Forum
Forum dyskusyjne polskiej sceny QuakeWorld
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Weekend QW w centralnej Polsce
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Inne Projekty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[DC]shamoth
Bumstik4Life!
Bumstik4Life!


Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 187

PostWysłany: Czw Paź 13, 2016 11:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ponczek nie odbiera tela od kilku dni. i nie odpisuje na smsmy. mam nadzieje ze nic sie nie stalo.

Fausto tez nie moze.

Kurwa nie rozumiem w ogole takiego podejscia. Jestes facetem cos mowisz, deklarujesz sie, a pozniej w ostatniej chwili sie wycofuje jeden z drugim. kurwa gdzie jaja Panowie.

Ktos sie dwoi i troi zeby kurwa jednego z drugim wyrwac z szarej rzeczywistosci na 2 dni i chwile sie jak za dawnych czasow zrelaksowac a takie zachowanie to zwyczajny brak szacunku dla dobrej roboty organizatora.

Kazdy wiedzial prawie 2 miesiace wczesniej i nie moc sobie tak wszystkiego zorganizowac zeby jechac. tym bardziej ze sie zdeklarowalo. Słabe to słabe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
blasphemer
Bumstik4Life!
Bumstik4Life!


Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 169

PostWysłany: Pią Paź 14, 2016 7:23 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cóż
każdy ma prawo być jakim chce - nie wszyscy muszą być zajebiści jak my
_________________
u make me puke
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
[-riki-]
Skaleczony siekierą
Skaleczony siekierą


Dołączył: 16 Kwi 2005
Posty: 115
Skąd: Lodz

PostWysłany: Pią Paź 14, 2016 7:40 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[DC]shamoth napisał:


Fausto też nie może.

Nie będzie gry w kucanego ogórka 😢
_________________
Cunts!Wykrzyknik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
[-riki-]
Skaleczony siekierą
Skaleczony siekierą


Dołączył: 16 Kwi 2005
Posty: 115
Skąd: Lodz

PostWysłany: Pią Paź 14, 2016 8:04 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze prośba. Jakby ktoś zabrał ze sobą ekstra słuchawki, i mnie cienko ze sprzętem do grania. Będę wdzięczny.
_________________
Cunts!Wykrzyknik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
blasphemer
Bumstik4Life!
Bumstik4Life!


Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 169

PostWysłany: Pią Paź 14, 2016 8:06 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

urwać
myślałem wczoraj żeby ci wziąć ale kiurwa zapomniałem
_________________
u make me puke
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
GooroL
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 22 Kwi 2005
Posty: 84
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Paź 14, 2016 8:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trudno się mówi. Głupio mi tylko świecić oczami przed właścicielem przybytku w którym będziemy. Na pewno nie liczył na jakieś kokosy za nas ale wydaje się spoko człowiekiem i trochę głupio z nim w chuja walić.
To czy będzie nas 10 czy 14 to dla mnie sprawa drugorzędna i tak ekipa zacna się zbiera Uśmiech... Z resztą, tak jak pisałem w pierwszym poście 8 to mnimum i chyba tylu będzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
blasphemer
Bumstik4Life!
Bumstik4Life!


Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 169

PostWysłany: Pią Paź 14, 2016 8:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

grl - nie masz na to wpływu - i właściciel jak jest spoko typ to zrozumie - będzie git
_________________
u make me puke
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
fluartity
Moderator
Moderator


Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 989
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Pią Paź 14, 2016 9:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

GooroL napisał:
Trudno się mówi. Głupio mi tylko świecić oczami przed właścicielem przybytku w którym będziemy. Na pewno nie liczył na jakieś kokosy za nas ale wydaje się spoko człowiekiem i trochę głupio z nim w chuja walić.
To czy będzie nas 10 czy 14 to dla mnie sprawa drugorzędna i tak ekipa zacna się zbiera Uśmiech... Z resztą, tak jak pisałem w pierwszym poście 8 to mnimum i chyba tylu będzie.


Damy radę, najwyżej mu coś odpalimy extra, kto biednemy zabroni.
To biznes a w biznesie zawsze jest ryzyko.

Będzie "gita" i to się liczy Uśmiech...

blasphemer napisał:
grl - nie masz na to wpływu - i właściciel jak jest spoko typ to zrozumie - będzie git


true dude Uśmiech...

Ja się już powoli pakuje i pamietajcie, czarny to nie kolor a slayer is my religion.
HATE RULEZZZ Uśmiech...

Do zo ziomki na miejscu _o//

GRL: dostęp do router'a będzie ? tego od WAN'ika bo byśmy port forwarding zrobili to ziomki z "internetów" do nas join'ą Uśmiech...
_________________
[ http://dc.quakeworld.pl Demolition Crew: Member ]
[ http://quakeworld.pl Administrator ]
[ http://forum.quakeworld.pl Moderator ]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Thunder
Rakietmistrz
Rakietmistrz


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 584
Skąd: Opole

PostWysłany: Pią Paź 14, 2016 10:19 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Widze ze niezle buraki we mnie polecialy, no ale trudno, moze jeszcze uda mi sie po tym podniesc i zyc jak dawniej Crying or Very sad od poczatku mowilem ze jesli mialbym przyjechac, to tylko na jedna noc, niestety okazalo sie ze nie moge, Goorol przepraszam Cie i was wszystkich za moja skrajna nieodpowiedzialnosc, jesli masz miec z mojego akurat powodu ze mnie nie ma jakies nieprzyjemnosci Goorol typu "swiecic oczami" to sie zrzuce do calego interesu tak jakbym tam byl, tylko mi daj znac. Bawcie sie dobrze Uśmiech...

a do tego mam kurwa jebana goraczke.
_________________
When you get sad, just stop being sad, and be awesome instead.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
[-riki-]
Skaleczony siekierą
Skaleczony siekierą


Dołączył: 16 Kwi 2005
Posty: 115
Skąd: Lodz

PostWysłany: Pią Paź 14, 2016 11:04 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Buraki to leciały w Trzcinicy 😕
_________________
Cunts!Wykrzyknik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
GooroL
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 22 Kwi 2005
Posty: 84
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Paź 14, 2016 11:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pierun jest tak źle, że musisz mnie przeprosić osobiście najpóźniej jutro wieczorem z kompem w Szczepocicach Uśmiech...
A tak serio to już nie ma co drążyć tematu. Jest ok Mruga 2
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
fluartity
Moderator
Moderator


Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 989
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Pią Paź 14, 2016 11:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sham zabrał synowi, był płacz ?!

_________________
[ http://dc.quakeworld.pl Demolition Crew: Member ]
[ http://quakeworld.pl Administrator ]
[ http://forum.quakeworld.pl Moderator ]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
fluartity
Moderator
Moderator


Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 989
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Sob Paź 15, 2016 7:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I nawet idą turnieje : )

1v1: http://challonge.com/qw1v1SzRz
2v2: http://challonge.com/qw2v2draft
4v4: gramy non top o dziwo, raz tylko dc padło :/
_________________
[ http://dc.quakeworld.pl Demolition Crew: Member ]
[ http://quakeworld.pl Administrator ]
[ http://forum.quakeworld.pl Moderator ]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
[-riki-]
Skaleczony siekierą
Skaleczony siekierą


Dołączył: 16 Kwi 2005
Posty: 115
Skąd: Lodz

PostWysłany: Nie Paź 16, 2016 4:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja już w domu.
Organizacja, katering i cała reszta level expert 
Dzięki Gorool za wszystko, dzięki Sham za konwój i dzięki Blasp za przejściówkę i całej reszcie za przybycie 
Do następnego. 
_________________
Cunts!Wykrzyknik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
blasphemer
Bumstik4Life!
Bumstik4Life!


Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 169

PostWysłany: Nie Paź 16, 2016 6:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Siema tez juz w domu. 470 km w 4.5 h więc jakoś poszlo. Grl wielkie 5 za ogar imprezy. Dzieki dla Ilony za opiekę gastro dziś z rana. Dzieki chlopaki za wspólną zabawę. Do zobaczenia w przyszlym roku.
_________________
u make me puke
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
[-riki-]
Skaleczony siekierą
Skaleczony siekierą


Dołączył: 16 Kwi 2005
Posty: 115
Skąd: Lodz

PostWysłany: Nie Paź 16, 2016 7:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki, że Wam się chciało 
_________________
Cunts!Wykrzyknik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
[DC]shamoth
Bumstik4Life!
Bumstik4Life!


Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 187

PostWysłany: Nie Paź 16, 2016 10:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po zajebistym party usiadłem wieczorem do kompa więc moge cos napisać od siebie.

Jak zwykle na tego typu imprezach było zajebiscie i bolał bebech od smiechu momentami.

Chciałem gorąco podziękować wszystkim przybyłym. Całe szczeście ze było na styk 8. Dobra po kolei. Kolejność przypadkowa

Podziekowania dla organizatora Goorola, że mimo fiasku z pierwszym lokalem się nie poddał i głęboko w lesie znalazł jeszcze lepszy. Podziękowania za sprzet, interent, oraz dla jego dziewczyny, która po prostu rozumiała, że chłopaki mają zjazd. Wielkie dzieki.


Podziekowania dla fluara, że zebrał ekipe z Jaworzna i przywiózł razem z krata browarów. Za to ze mu się chciało i przedłożył sprawy zawodowe i rodzinne ponad wspolnie spędzony weekend. Dzieki za postawienie serwerów fluar.

Podziekowania dla poola, że mimo służby przyjechał i przywiozł ze sobą nawet alkomat. Ale jak sie okazało ze Tom ma 0 to inni nawet juz sprawdzać nie musieli. Dzieki ze ci się chciało z nami spedzić czas.

Podziekowania dla zajebistego chmiela ze się pojawil. Tekst " prosze Pani ale my tak to w sumie nie pijemy" byl przekozacki. Po czym za 15 min złożył sie jak leming do norki. Miło że znalazłeś czas dla nas chmiel.

Podziękowania dla rikiego, ze miał ochotę jechac, mimo, że w domu czteromiesięczne blizniaczki zostały. Jechał w ciemno bez monitora i sluchawek, ale sobie poradzilismy. Jak się chce to sie udaje.
P.S. moinor został w kontenerze gdzies na mopie na A2:))

Podziekowania dla Toma, że mu sie chciało przyjechac bez Gonka. I oczywiscie za materiał dydaktyczny dla młodych sarenek wyswietlany na rzutniku:)) Dzieki TOM ze ci się chciało.

Podziekowania dla blaspa, ze bidula jechal ponad 400 km bo dal słowo i chciał przyjechać. Blasp pamiętaj o komendzie fullscreen jak będziesz w domu oglądał materiał dydaktyczny od Toma:)) Fajnie ze przyjechałes.


Ci co nie byli niech żałują. wekend w 100 proc można zaliczyć do tych mega odrywających od wyscigu szczurow i codziennego kieratu.

Mam nadzieję, że się uda powtórzyć jak nie u goorola to gdzie indziej w przyszłości. Chociaż dojazd był dla każdego zajebisty. 10 min od głownej trasy, gdzie juz każdy pofrunol w swoim kierunku jak rakieta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
GooroL
Gram myszką!
Gram myszką!


Dołączył: 22 Kwi 2005
Posty: 84
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Paź 17, 2016 9:54 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My dotarliśmy dopiero koło 23 bo musiałem jeszcze komara przyciąć przed wyjazdem Uśmiech...

Panowie spotkanie i atmosfera jak zwykle mistrz. Dziękuję wszystkim za przybycie i za zajebisty feedback. Szkoda, ze tak krótko, mam lekki niedosyt Uśmiech...

Trzeba będzie zrobić powtórkę na wiosnę (marzec/kwiecień) bo do września to nie ma sensu czekać Uśmiech.... Mama nadzieję, że w conajmniej takim składzie jak teraz.

Jeszcze raz wielkie dzięki!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
fluartity
Moderator
Moderator


Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 989
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Pon Paź 17, 2016 12:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jednym słowem, było i może jeszcze będze: ideolo, best parDy. Moim zdaniem Uśmiech...
Może to czas albo to że się nam chciało, hgw i niech tak zostanie Uśmiech...

Dzięki i do zoba na svr Język

EDIT: w razie czego zapraszama na fb: #quakeworld.pl
_________________
[ http://dc.quakeworld.pl Demolition Crew: Member ]
[ http://quakeworld.pl Administrator ]
[ http://forum.quakeworld.pl Moderator ]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PM
Admin
Admin


Dołączył: 15 Mar 2005
Posty: 2263
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sro Lis 02, 2016 10:19 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdjęcia będą? :|
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna -> Inne Projekty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 9 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group