Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna QuakeWorld.pl - Forum
Forum dyskusyjne polskiej sceny QuakeWorld
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znaleziono 382 wyników
Forum QuakeWorld.pl - Forum Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: quakeworld.pl
Leszcz

Odpowiedzi: 212
Wyświetleń: 157006

PostForum: QW Stuff   Wysłany: Nie Maj 13, 2012 8:49 am   Temat: quakeworld.pl
Plast, zaksieguj moja wplate, inaczej pomysle ze za moje 2 dychy, drina kupiles jakies przypadkowej blondynce w sobotnia noc Suszę zęby


____
dhc
  Temat: Dimitri kończy z QW
Leszcz

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 14174

PostForum: QW Stuff   Wysłany: Sro Cze 23, 2010 7:24 pm   Temat: Dimitri kończy z QW
mocne Suszę zęby





____
dhc
  Temat: Lans
Leszcz

Odpowiedzi: 2098
Wyświetleń: 953488

PostForum: Scena od kuchni   Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 5:43 pm   Temat: Lans
dokladnie slaby, przyloz sie i oczzywiscie daj nam zarobic na zakladach Mruga 2



GL


_____
dhc
  Temat: Psycho Quake Lan Party 2010 - Wroclaw
Leszcz

Odpowiedzi: 375
Wyświetleń: 217388

PostForum: Inne Projekty   Wysłany: Sob Mar 06, 2010 4:10 pm   Temat: Psycho Quake Lan Party 2010 - Wroclaw
niestety chlopaki, za 1500zl, to nie bedzie jebania 10vs1.. niestety kurwy sie cenia i beda potrzebne pewnie z dwie... gdyby byl to poniedzialek lub wtroek gdy jest mniej kiljentow. to pewnie b ...
  Temat: Psycho Quake Lan Party 2010 - Wroclaw
Leszcz

Odpowiedzi: 375
Wyświetleń: 217388

PostForum: Inne Projekty   Wysłany: Pon Mar 01, 2010 8:54 pm   Temat: Psycho Quake Lan Party 2010 - Wroclaw
chyba to w trakcie tych goracych ( 50' na sali) myslowic pojawil sie pamietnik Uśmiech...



___________________
live's too short, not to
  Temat: quakeworld.pl hot or not hot?
Leszcz

Odpowiedzi: 49
Wyświetleń: 45710

PostForum: QW Stuff   Wysłany: Wto Lut 23, 2010 6:56 pm   Temat: quakeworld.pl hot or not hot?
al, "moj" link zawiera cos wiecej niz txt Mruga 2


czemu nikt nie zarchiwizowal roku 2009 ? Suszę zęby
http://web.archive.org/web/*/http://forum.quakeworld.pl

moze admini wierza, ze ktos o ...
  Temat: quakeworld.pl hot or not hot?
Leszcz

Odpowiedzi: 49
Wyświetleń: 45710

PostForum: QW Stuff   Wysłany: Pon Lut 22, 2010 9:01 pm   Temat: quakeworld.pl hot or not hot?
majq, specjalnie wrzucilem stary link Mruga 2

zajrzyj do plqw 2006, tam znajdziesz wszystkie strony news'owe jakie pojawily sie na necie.. ok, moze nie wszystkie. brakuje tylko strony niebieskie ...
  Temat: quakeworld.pl hot or not hot?
Leszcz

Odpowiedzi: 49
Wyświetleń: 45710

PostForum: QW Stuff   Wysłany: Nie Lut 21, 2010 8:07 pm   Temat: quakeworld.pl hot or not hot?
ok Mruga 2

kiedys przekopalem caly net w poszukiwaniu polskich stron o qw.. LOL
co to za strona ?




____
dhc
  Temat: quakeworld.pl hot or not hot?
Leszcz

Odpowiedzi: 49
Wyświetleń: 45710

PostForum: QW Stuff   Wysłany: Nie Lut 21, 2010 9:54 am   Temat: quakeworld.pl hot or not hot?
mysle ze ave ogarnie nie dlugo strone, jesli wenna sie pojawi.. a o to, to juz nie jest tak latwo.


majq, naprwde uwazasz ze [url=http://web.archive.org/web/20050509204525/http://forum.quakew ...
  Temat: quakeworld.pl
Leszcz

Odpowiedzi: 212
Wyświetleń: 157006

PostForum: QW Stuff   Wysłany: Pią Lut 12, 2010 7:01 pm   Temat: quakeworld.pl
nie to nie, Mieszko nie wesprze Chrobrego Suszę zęby
20 poszlo.


btw insa, oddawaj moje $ ! Mruga 2




____
dhc
  Temat: quakeworld.pl
Leszcz

Odpowiedzi: 212
Wyświetleń: 157006

PostForum: QW Stuff   Wysłany: Czw Lut 11, 2010 5:35 pm   Temat: quakeworld.pl
to jak ? cos myslimy o proxy/qizmo ?

tak mysle, czy wesprzec Chrobrego Mieszkiem Mruga 2




____
dhc
  Temat: Polska Liga Klanów - Clan Warz Poland
Leszcz

Odpowiedzi: 381
Wyświetleń: 221615

PostForum: QW Stuff   Wysłany: Nie Sty 31, 2010 4:52 pm   Temat: Polska Liga Klanów - Clan Warz Poland
mialem to wczesniej wrzucic Suszę zęby

billy
http://img34.imageshack.us/img34/1627/sbaspw.jpg


btw byl kiedys taki team, ktory byl znany z gry i fochow Suszę zęby billy,kat wiecie jaki ?Mruga 2



_____
dh ...
  Temat: kilka podstaw dla newbie.
Leszcz

Odpowiedzi: 161
Wyświetleń: 170023

PostForum: Dla amatorów   Wysłany: Sob Sty 30, 2010 10:48 am   Temat: kilka podstaw dla newbie.
heheheh Suszę zęby

masz racje... Suszę zęby tylko ze, pewnie jest latwiej zauwazyc mgh jesli ustawisz czyste/ladne qw, a nie lego Mruga 2
lub jesli masz http://gfx.quakeworld.nu/details/35/first-aid-kit/



...
  Temat: kilka podstaw dla newbie.
Leszcz

Odpowiedzi: 161
Wyświetleń: 170023

PostForum: Dla amatorów   Wysłany: Pią Sty 29, 2010 9:21 pm   Temat: kilka podstaw dla newbie.
szybkie pytanie Uśmiech...
uzywacie podmienionych modeli np:mgh- ktore swieca, lub maja lune taka jak quad/pent ?

ogladajac tvs, zauwazylem, ze milton idac po mgh@sng wcale nie podskakuje na schodkac ...
  Temat: Polska Liga Klanów - Clan Warz Poland
Leszcz

Odpowiedzi: 381
Wyświetleń: 221615

PostForum: QW Stuff   Wysłany: Sro Sty 13, 2010 8:45 pm   Temat: Polska Liga Klanów - Clan Warz Poland
nie przejmuj sie Thunder, zawsze mozesz zostac wybranym (polskim?) MVP clanwarz Uśmiech... o ile bedzie taka opcja Uśmiech...



____
dhc
  Temat: quakeworld.pl
Leszcz

Odpowiedzi: 212
Wyświetleń: 157006

PostForum: QW Stuff   Wysłany: Wto Sty 12, 2010 2:47 pm   Temat: quakeworld.pl
neon, takie skladki, to chyba przed phc party ?Suszę zęby

plast, you are too selfish Mruga 2
napisz, co i ile, moze poradzimy Uśmiech...





____
dhc
  Temat: kilka podstaw dla newbie.
Leszcz

Odpowiedzi: 161
Wyświetleń: 170023

PostForum: Dla amatorów   Wysłany: Pon Sty 11, 2010 9:20 pm   Temat: kilka podstaw dla newbie.
uwielbiałem słynne pojedynki z LBNem na aero - i sławetne "telefon" i minuta z gry albo break i od nowa - i tak w kółko :/

chyba kazdy kto gral z LBNem, pamieta jego "minuta tel&qu ...
  Temat: quakeworld.pl
Leszcz

Odpowiedzi: 212
Wyświetleń: 157006

PostForum: QW Stuff   Wysłany: Pon Sty 11, 2010 9:06 pm   Temat: quakeworld.pl
szybkie pytanie Mruga 2


zrzucamy sie na cos w tym roku ? Uśmiech...




____
dhc
  Temat: Nicki
Leszcz

Odpowiedzi: 208
Wyświetleń: 145014

PostForum: Scena od kuchni   Wysłany: Sro Gru 23, 2009 7:38 am   Temat: Nicki
jestem za Suszę zęby




____
dhc
  Temat: Dobra klawa do qw
Leszcz

Odpowiedzi: 67
Wyświetleń: 57886

PostForum: Dla amatorów   Wysłany: Sro Gru 09, 2009 10:36 pm   Temat: Dobra klawa do qw
cl_idrive nie jest przypadkiem czitem ?
a moze jest powszechnie stosowanym dodatkiem, tak jak in_mouse 3 ?




____
dhc
 
Strona 1 z 20 Idź do strony 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group